بهترین رسوب گیرهای لباسشویی و ظرفشویی در بازار

بهترین رسوب گیرهای لباسشویی و ظرفشویی در بازار

آب آشامیدنی در بسیاری از مناطق کشور از کیفیت پایینی برخوردار است و دارای سختی و TDS بالایی می باشد. استفاده از این آب در مصارف خانگی معمولا موجب مشکلاتی نظیر تشکیل رسوب در لوله ها و جداره داخلی وسایل خانگی مانند پکیج، آبگرمکن، لباسشویی و ظرفشویی می گردد، به این صورت عمر مفید وسایل خانگی کاهش می یابد. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از رسوب گیر می باشد. در این مقاله به بررسی بهترین فیلترهای رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی می پردازیم. 


انواع فیلتر رسوب گیر ظرفشویی و لباسشویی 


همان طور که می دانیم، آب شرب شهری ما دارای املاح و ناخالصی های زیادی هستند که این آلودگی معمولاً به صورت ایجاد گچ و رسوبات آهکی در وسایل خانگی نظیر سطح داخلی کتری، شیر آلات خانگی و دیواره داخلی دستگاه هایی که با آب سر و کار دارند، ظاهر می شود. فیلترهای رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی از نظر عملکرد به طور کلی به دو نوع فیلترهای رسوب گیر مغناطیسی و پلی فسفات دسته بندی می گردند.


در فیلترهای رسوب گیر مغناطیسی از دو مگنت برای ایجاد میدان مغناطیسی و جلوگیری از تشکیل رسوبات در آب استفاده می گردد. نوع دیگری از فیلترهای رسوب گیر لباسشویی از نوع شیمیایی می باشند، در این نوع فیلترها ذرات ضد رسوب پلی فسفات با رسوبات کربنات کلسیم و منیزیم موجود در آب واکنش داده و تغییر شکل آن ها از ایجاد رسوبات آهکی در لوله ها و وسایل خانگی مرتبط با آب نظیر پکیج، آبگرمکن، لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری می کند. این رسوب گیرها بر اساس مکانیزم خود در ممانعت از ایجاد رسوبات در دو نوع رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی و نیز رسوب گیر پکیج و آبگرمکن در بازار به فروش می رسند.


با کیفیت ترین ضد رسوب های دستگاه ظرفشویی و لباسشویی


استفاده از رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی، سبب شستشوی بهتر البسه، ظروف و کاهش رسوبات و زنگ زدگی در لباسشویی و ظرفشویی خواهد شد. در ادامه با بهترین رسوب گیرهای مغناطیسی و پلی فسفات و ویژگی های آنها آشنا خواهیم شد.


فیلتر رسوب گیر مغناطیسی لباسشویی و ظرفشویی فیلبرتو مدل مگا


این فیلتر رسوب گیر مغناطیسی محصول مرغوبی از برند شناخته شده فیلبرتو است که با بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. در فیلتر رسوب گیر مغناطیسی لباسشویی و ظرفشویی فیلبرتو مدل مگا از دو عدد مگنت نیدیومی قدرتمند که در فاصله بسیار نزدیکی از یکدیگر قرار دارند، ساخته شده است و می توانند میدان مغناطیسی با شدت 17500 گاوس ایجاد کننده. این فیلتر رسوب گیر به منظور جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی در سیستم داخلی لباسشویی و ظرفشویی طراحی و تولید شده است. محل قرار گیری این فیلتر رسوب گیر در مجاروت لوله و در مسیر آب ورودی به لباسشویی و ظرفشویی می باشد.


ایجاد میدان مغناطیسی قوی توسط فیلتر رسوب گیر مغناطیسی فیلبرتو مدل مگا در اطراف لوله سبب تغییر شکل مولکول های گچ و آهک و جلوگیری از رسوب گذاری بر دیواره داخلی لباسشویی خواهد شد. این رسوب گیر مغناطیسی با انواع لوله های ورودی با ابعاد مختلف، سازگار می باشد و در سایزهای مختلف 1، ½ و ¾ اینچ تولید شده است. بدنه این نوع فیلتر رسوب گیر فیلبرتو از جنس استیل مقاوم است و مگنت به کار رفته در این رسوب گیر تا سال های متوالی خاصیت مغناطیسی خود را از دست نمی دهد. مزیت مهم فیلتر رسوب گیر مغناطیسی لباسشویی و ظرفشویی فیلبرتو مدل مگا، تعویض و نصب آسان در لوله کشی و عدم نیاز آن به سرویس و نگهداری می باشد.

 

فیلتر رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی بوش  (BOSCH)


فیلتر رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی بوش (BOSCH) سطح کیفی بالایی دارد و مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. این فیلتر حاوی ذرات ضدرسوب پلی فسفات مرغوب می باشد و با واکنش و تغییر شکل رسوبات گچ و آهک از تشکیل این رسوبات بر المنت لباسشویی، ظرفشویی و ایجاد پوسیدگی و زنگ زدگی در قطعات داخلی آنها جلوگیری می نماید. این رسوب گیر مرغوب را می توان به آسانی و بدون نیاز به اتصالات خاصی بر مسیر آب ورودی به لباسشویی نصب نمود. استفاده از فیلتر رسوب گیر بوش می تواند موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر لباسشویی و ظرفشویی شود. یکی از ویژگی های مهم این فیلتر، قابلیت اتصال آن به آب گرم دستگاه است، که در بسیاری از نمونه های مشابه این محصول، وجود ندارد.

 

فیلتر رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی ال جی (LG)


فیلتر رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی ال جی از نوع رسوب گیرهای پلی فسفات می باشد و به خوبی از ایجاد رسوب درون ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری می کند. نصب این فیلتر به دلیل داشتن ورودی و خروجی های استاندارد و رزوه دار بسیار راحت و ساده است. فیلتر رسوب گیر ال جی تنها تا 20 درجه سانتی گراد را تحمل می کند و برای آب گرم قابل استفاده نیست. این فیلتر طراحی زیبایی دارد و فظای زیادی را اشغال نمی کند. ضد رسوب ال جی مقاومت بالایی دارد و تا فشار 125 PSI را تحمل می کند. این رسوب گیر مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده است. 

 

فیلتر ضد رسوب ماشین لباسشویی و ظرفشویی سوفیلتر 


فیلتر ضد رسوب ماشین لباسشویی و ظرفشویی سوفیلتر از پلی فسفات برای جلوگیری از ایجاد رسوب استفاده می کند. این فیلتر ph آب را تا 12 افزایش داده و آن را قلیایی می کند. پلی فسفات با آهک و رسوبات ترکیب می شود، به این صورت رسوبات به دیواره لوله ها نمی چسبند. فیلتر ضد رسوب سوفیلتر مقاومت بسیار بالایی دارد و استفاده از آن موجب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و ظرفشویی می شود. از این فیلتر برای آب گرم نمی توان استفاده کرد. همچنین فیلتر سوفیلتر به دلیل داشتن فیلتر توری می تواند از ورود ذرات معلق نیز جلوگیری کند. نصب و راه اندازی این فیلتر راحت می باشد و برای کار کردن نیازی به جریان برق و تجهیزات جانبی نیاز ندارد. 


فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی گلیتز (Glitz)


فیلتر رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی گلیتز دارای پلی فسفات می باشد و از ایجاد رسوب درون ماشین لباسشویی و ظرفشویی جلوگیری می کند. این فیلتر کیفیت بسبار بالایی دارد و در مسیر آب ورودی به ظرفشویی و لباسشویی نصب می شود. فیلتر رسوب گیر گلیتز طراحی بسیار خوبی دارد و به راحتی می توان آن را نصب کرد. می توان گفت مهم ترین ویژگی این فیلتر قابلیت استفاده از آن برای آب گرم می باشد.  


فروشگاه تجهیزات تصفیه آب آبین عرضه کننده بهترین فیلترهای رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی به سراسر ایران می باشد که از مواد اولیه کاملاً بهداشتی و اورگانیک تهیه شده اند. اگر قصد خرید فیلتر رسوب گیر لباسشویی و ظرفشویی را دارید، جهت سهولت در خرید و انتخاب محصولی متناسب با نیاز خود، با کارشناسان فروش تیم ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
پریناز تیموری
نویسنده یا مترجم: پریناز تیموری
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر