پر فروش ترین مدل های دوزینگ پمپ های سکو (SEKO)

پر فروش ترین مدل های دوزینگ پمپ های سکو (SEKO)

در سیستم های تصفیه آب صنعتی و بسیاری از مصارف صنعتی دیگر گاهی به تزریق محلول و مواد شیمیایی با دوز مشخص در سیستم احتیاج می باشد. این موضوع باعث شده تا استفاده از دوزینگ پمپ ها یا پمپ های تزریق کاربرد بالایی در صنایع مختلف داشته باشد. دوزینگ پمپ ها با تنوع بالایی بر اساس برند ارائه می شوند، بررسی برند و سطح کیفی محصول برای خرید دوزینگ پمپ ها یکی از مهم ترین نکاتی است که توجه به آن تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. 

یکی از بهترین برندهای پمپ های تزریق در ایران، دوزینگ پمپ های سکو (SEKO) هستند. این محصولات از پر فروش ترین برندهای دوزینگ پمپ ها محسوب می شوند که دارای تنوع بالایی هم بر اساس مشخصات می باشند.

تمام مدل های دوزینگ پمپ های سکو با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید می شوند، با این حال برخی از آنها بر اساس مشخصات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از پر فروش ترین مدل های دوزینگ پمپ های سکو را در ادامه بررسی می کنیم. 


پر کاربرد ترین مدل های پمپ های تزریق سکو (SEKO)


کمپانی ایتالیایی سکو یکی از شناخته ترین برندهای تولید کننده پمپ های سلونوئیدی است. دوزینگ پمپ های سکو در مواردی مثل برج های خنک کننده، صنایع پتروشیمی، صنایع چوب و کاغذ، صنایع غذایی و دارویی و برای تزریق مواد شیمیایی در استخر مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مدل های پمپ های تزریق سکو بر اساس مشخصات بیشترین کاربرد را دارند. موارد زیر برخی از پر کاربرد ترین مدل های دوزینگ پمپ ها می باشند.


دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل 7-5 Invikta 


دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل 7-5 Invikta نوعی پمپ سلونوئیدی می باشد که با بهترین مواد اولیه تولید شده است. این پمپ تزریق قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد و برای استفاده در فضاهای محدود انتخاب مناسبی محسوب می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای دوزینگ پمپ سکو مدل 7-5 Invikta در ساختار دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد. دوزینگ پمپ SEKO مدل 7-5 Invikta  می تواند مواد شیمیایی را با دبی 5 لیتر بر ساعت و فشار 7 بار در سیستم تزریق کند. 

مزیت مهم دوزینگ پمپ های سری Invikta برند سکو مقاومت عالی و تحمل پذیری بالای آنها در برابر فشار محیطی می باشد. دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل 7-5 Invikta کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از استاندارد حفاظتی IP65 جهت محافظت پمپ تزریق در برابر گرد و غبار و عبور آب برخوردار است. 

دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل 7-5 Invikta با مواد شیمیایی مورد استفاده در فرایندهای صنعتی سازگاری بالایی دارد و با دقت بسیار بالایی می تواند محلول شیمیایی مورد نظر را در سیستم تزریق کند. کاربردهای مهم دوزینگ پمپ سکو مدل 7-5 Invikta برای تزریق مواد شیمیایی مثل آنتی اسکالانت، اسید جهت تنظیم PH، تزریق مواد منعقد کننده، مواد ضد خوردگی، کلر و آب ژاول به سیستم های تصفیه آب صنعتی می باشد.


دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل Kompact 5-8 


پمپ تزریق سکو (SEKO) مدل Kompact 5-8، یکی از پر فروش ترین مدل های پمپ های تزریق سکو می باشد و در گروه پمپ های تزریق سلونوئیدی قرار می گیرد. سری Kompact از پمپ های تزریق سکو نوعی دوزینگ پمپ همه کاره هستند که برای به کارگیری در مصارف خاص صنعتی و مصرف انرژی پایین، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می شوند. 

دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل Kompact 5-8 با استفاده از بهترین مواد اولیه طراحی و تولید شده است و قطعات به کار رفته در ساختار آن سطح کیفی بسیار مطلوبی دارند. مشخصه دوزینگ پمپ سکو (SEKO) مدل Kompact 5-8، تزریق سیال و مواد شیمیایی با دبی 5 لیتر بر ساعت و فشار 8 بار می باشد، این دوزینگ پمپ با داشتن مشخصات عنوان شده به صورت گسترده ای در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. 

به عنوان آخرین نکته باید توجه کنید که عملکرد دوزینگ پمپ ها تا حد زیادی در کارکرد دستگاه های تصفیه آب صنعتی تاثیر گذار می باشد. این موضوع باعث شده تا خرید دوزینگ پمپ با دقت بالا و مطلوب ترین سطح کیفی اهمیت زیادی داشته باشد. در کنار بررسی برند پمپ، توجه به مشخصات فنی هم تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. به این دلیل که تمام عوامل و پارامترهای موثر در عملکرد دوزینگ پمپ ها در مشخصات فنی عنوان می شود. 


«سایت آبین در کنار ارائه محصولات با بالاترین سطح کیفی، فرصت دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب با مراجعه به وب سایت آبین با کارشناسان مجموعه ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر