بهترین فیلترهای بیرونی یخچال ساید بای ساید

بهترین فیلترهای بیرونی یخچال ساید بای ساید

در ساختار یخچال های ساید بای ساید از فیلترهای تصفیه آب برای افزایش سطح کیفی آب خروجی از یخچال و بهبود عملکرد آن استفاده می شود. فیلترهای یخچالی در دو نوع بیرونی و داخلی طراحی و تولید می شوند. فیلترهای یخچال بیرونی باعث از بین رفتن آلاینده های فیزیکی و ذرات معلق می شوند. این فیلترها می تواند بسیاری از مواد آلاینده و ناخالصی های موجود در آب شهری را پیش از ورود به یخچال فیلتر کرده و موجب افزایش کیفیت سطح کیفی آب و طول عمر یخچال شوند. برخی از فیلترهای یخچال بیرونی هم از نوع فیلترهای کربنی هستند، این فیلترها می توانند بو و طعم نامطلوب آب، برخی فلزات سنگین، کلر و... را حذف کنند.

در این مقاله قصد داریم با بهترین فیلترهای بیرونی یخچال که توسط وب سایت آبین ارائه می شوند، آشنا شویم.


خرید فیلتر بیرونی یخچال ساید بای ساید


در آب شرب شهری، املاح و آلاینده های بسیاری وجود دارد که مصرف طولانی مدت آنها می تواند باعث بروز عوارض و بیماری های زیادی در انسان شود. در یخچال هایی که به آب شهری متصل می شوند، معمولا برای افزایش کیفیت آب مصرفی در یخچال از فیلترهای تصفیه آب استفاده می شود.

این فیلترها دارای دو نوع فیلتر بیرونی یخچال و فیلتر داخلی هستند و بسته به نوع خود در محفظه داخلی یخچالی یا در مسیر آب ورودی به سیستم نصب می شوند. در بسیاری از یخچال های ساید این محفظه وجود ندارد و به منظور تصفیه آب مصرفی یخچال باید این فیلتر را در لوله کشی آب ورودی به یخچال نصب کرد. 

تفاوت های زیادی در نوع و عملکرد فیلترهای داخلی و بیرونی یخچال وجود دارد، اما مهم ترین تفاوت این است که برای نصب فیلترهای بیرونی یخچال به تناسب بین برند فیلتر و یخچال نیازی نیست. در واقع فیلترهای یخچال بیرونی برای تمام یخچال های ساید بای ساید قابل استفاده هستند. 

موارد زیر برخی از بهترین برندهای فیلترهای یخچال بیرونی ساید بای ساید هستند. 


فیلتر یخچال بیرونی کولپکس  (Coolpex)


فیلتر یخچال بیرونی کولپکس (Coolpex) محصول با کیفیتی از برند تایوانی کولپکس می باشد که در خارج از محفظه یخچال و در مسیر آب ورودی به یخچال نصب می شود. از فیلتر بیرونی یخچال می توان در انواع و مدل های مختلف یخچال های ساید استفاده کرد. 

فیلتر بیرونی یخچال کولپکس از نوع فیلترهای کربنی است و با ذرات کربن اکتیو درون خود می تواند مواد آلی، کلر و نیز طعم و بوی نامطبوع آب شرب را از بین ببرد. اگر یخچال ساید بای ساید مورد نظر دارای فیلتر داخلی نمی باشد، توصیه می شود که به همراه این فیلتر، از فیلتر بیرونی الیافی نیز در مسیر ورود آب به یخچال استفاده شود. فیلتر یخچال بیرونی کولپکس قابل استفاده برای تصفیه آب با فشار بالا و تا 130 Psi می باشد. 


فیلتر تصفیه آب یخچال بیرونی آرتیمیس  (ARTIMIS)


این فیلتر از نوع فیلترهای بیرونی یخچال می باشد که در خارج از محیط داخلی و در مسیر آب شهری ورودی به یخچال قرار می گیرد. این نوع فیلتر یخچال اصطلاحا فیلتر پشت یخچالی نیز نامیده می شود. یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید فیلترهای خطی (اینلاین) و فیلترهای یخچال، برند آرتیمیس است. محصولات این کمپانی کیفیت ساخت عالی دارند و در مقایسه با محصولات مشابه خود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

فیلتر تصفیه آب یخچال بیرونی آرتیمیس (ARTIMIS) نوعی فیلتر یخچال کربنی می باشد که از کربن اکتیو مرغوب و درجه یک تهیه شده است. یکی از مزیت های استفاده از فیلتر یخچال بیرونی این است که برخلاف فیلترهای داخلی یخچال، نیازی به مطابقت این فیلتر با مدل یخچال وجود ندارد و از انواع فیلتر بیرونی یخچال می توان برای تصفیه آب ورودی به یخچال استفاده کرد. اگر یخچال ساید بای ساید شما دارای فیلتر داخلی نمی باشد، بهتر است که برای محافظت بیشتر از سیستم داخلی یخچال از فیلتر بیرونی کربنی و الیافی استفاده کنید. کربن اکتیو موجود در این فیلتر بیرونی می تواند ترکیبات کلر دار و هم چنین طعم و مزه نامطبوع آب شهری را از بین ببرد.


فیلتر یخچال دو مرحله ای سامسونگ (SAMSUNG)


فیلترهای یخچال دو مرحله ای سامسونگ برای از بین بردن کلر، زنگ زدگی، طعم و رنگ آب مورد استفاده قرار می گیرند. فیلترهای یخچال سامسونگ، از فیلترهای الیافی و کربنی طراحی و تولید شده اند و دارای استاندارد NSF می باشند. یکی از مهم ترین مزیت های فیلتر یخچال بیرونی سامسونگ، استفاده از مواد با کیفیت بالا می باشد که دقیق ترین عملکرد را برای از بین بردن آلاینده های آب دارند. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های فیلتر بیروی یخچال سامسونگ نصب آسان و استفاده از مواد اولیه با بالاترین سطح کیفی می باشد. 


«سایت تصفیه آب آبین ارائه دهنده انواع فیلترهای یخچال داخلی و بیرونی با برندهای معتبر می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. اگر قصد خرید محصولات و دستگاه های تصفیه آب خانگی را دارید، برای دریافت مشاوره به وب سایت www.abin.ir مراجعه کنید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 1
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر