بهترین دستگاه های آبسردکن در ایران

بهترین دستگاه های آبسردکن در ایران

استفاده از دستگاه های آبسردکن کاربرد بالایی در مواردی مثل بیمارستان ها، مراکز درمانی، مدارس و... کاربرد بالایی دارد. آبسردکن ها در محیط خانه هم می توانند به صورت رومیزی و در ابعاد کوچک تر مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه در ساختار دستگاه های آبسردکن می توان برای برداشتن آب سرد و گرم به صورت هم زمان استفاده کرد و با توجه به این موضوع قابل استفاده در فصول مختلف سال هستند. در ساختار برخی از دستگاه های آبسردکن از فیلترهای تصفیه آب استفاده شده که باعث بالا رفتن سطح کیفی آب به میزان قابل توجهی می شوند. 

دستگاه های آبسردکن دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف هستند، این موضوع باعث شده تا توجه به نوع و ویژگی های دستگاه برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. انواع دستگاه های آبسردکن بر اساس ساختار، شامل آبسردکن های منبع دار یا متصل به آب شهری می شوند. یکی از مهم ترین عواملی که می تواند برای خرید آبسردکن ها کمک کننده باشد بررسی لیست بهترین دستگاه های آبسردکن در ایران است. با بررسی لیست بهترین مدل های آبسردکن ها می توانید برند و مدل دستگاه را به راحتی انتخاب کنید. 

در وب سایت آبین برندها و مدل های مختلف دستگاه های آبسردکن ارائه شده اند. در صورت تمایل برای خرید می توانید با مراجعه به وب سایت www.abin.ir از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید. یکی از بهترین راهکار برای خرید کالا دریافت مشاوره از افراد متخصص و کارشناسان می باشد. 


برترین مدل های آبسردکن ها در ایران


برخی از بهترین مدل های دستگاه های آبسردکن در ایران شامل موارد زیر می شوند: 


آبسردکن لارنزا (Larenza) مدل TH-1070


آبسردکن لارنزا مدل TH-1070 یکی از بهترین برندهای دستگاه های آبسردکن می باشد و در ساختار آن از قطعات با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. آبسردکن لارنزا، دارای دارای 3 خروجی آب گرم، سرد و ولرم است و از آن می توان در تمام فصول سال استفاده کرد. آبسردکن لارنزا دارای توان تولید بسیار بالا می باشد و این مساله استفاده از آن در تمامی اماکن عمومی، اداری، تجاری و... را ممکن می کند. آبسردکن Larenza مدل TH-1070 دارای کابین یخچال دار نیز می باشد که امکان نگهداری مواد غذایی کوچک و نوشیدنی ها را در این آبسردکن فراهم می کند.

آبسردکن لارنزا مدل TH-1070 علاوه بر کیفیت ساخت بالا و کارایی فوق العاده، از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار می باشد. این آبسردکن با کیفیت توانایی تولید آب گرم با دمای بالاتر از 90 درجه و آب سرد با دمای پایین تر از 10 طراحی و تولید شده است، بنابراین می توان از این دستگاه برای برداشت آب آشامیدنی و انواع نوشیدنی های گرم نیز استفاده کرد. آبسردکن لارنزا مدل TH-1070 مصرف انرژی پایینی دارد و دارای فیلتر کربنی برای حذف برخی از آلاینده های آب می باشد. ویژگی برجسته دیگر این آبسردکن مجهز بودن به سیستم ایمنی کنترل دما و سیستم ضد شوک الکتریکی است که سبب کاهش مشکلات احتمالی در دستگاه خواهد شد.


آبسردکن تصفیه دار ایستکول مدل TM-SW 415 UF


آبسردکن تصفیه دار ایستکول مدل TM-SW 415 UF، یکی از بهترین و حرفه ای ترین آبسردکن های موجود در بازار می باشد. این دستگاه آبسردکن علاوه بر بهره مندی از کیفیت ساخت فوق العاده دارای طراحی زیبا به صورت ترکیبی از سفید و آبی است. آبسردکن های ایستکول دارای سیستم فیلتراسیون با فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک و فیلتر UF (اولترافیلتراسیون) می باشند و با توجه به این موضوع آب خروجی از این سیستم ها دارای سطح کیفی بسیار مطلوبی است. آبسردکن های ایستکول با داشتن فیلترهای تصفیه آب، بهترین عملکرد را برای در اختیار قرار دادن آب با بالاترین سطح کیفی دارند. 

توان تولید آبسردکن تصفیه دار ایستکول مدل TM-SW 415 UF برای آب گرم 488 وات و برای آب سرد 105 وات می باشد، توان بالای این دستگاه آن را از محصولات مشابه خود متمایز می کند. دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-SW 415 UF در گروه دستگاه های کم مصرف قرار دارد و در مقایسه با محصولات مشابه خود در بازار صدای بسیار کمی را هم ایجاد می کند. داشتن قفل کودک و سیستم ایمنی کنترل دما در این دستگاه مزیت مهمی است که سبب ایمنی بیشتر در استفاده از دستگاه و بهبود عمکرد آن خواهد شد.

فیلترهای تصفیه آب در آبسردکن تصفیه دار ایستکول مدل TM-SW 415 UF از مواد اولیه کاملا بهداشتی و مرغوب تهیه شده اند، در نتیجه آب تولید شده با این آبسردکن سطح کیفی بسیار بالایی دارد. از جمله مزیت های مهم دیگر این آبسردکن ایستکول داشتن دو آبریز اهرمی سرد و گرم، مجهز بودن به شیر ضد نشت، نمایشگر LED، داشتن جا لیوانی آهنربایی و محافظ شوک الکتریکی می باشند. 


آبسردکن ها دارای تنوع بالایی بر اساس ویژگی ها و مشخصات هستند، این موضوع باعث شده تا توجه به نوع و ویژگی های آبسردکن ها برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. برخی از مهم ترین عواملی را که در صورت تمایل برای خرید آبسردکن ها باید به آنها توجه کنید شامل مواردی مثل مشخصات، ویژگی ها، برند، سطح کیفی و... می شوند. خرید از فروشگاه های معتبر که ضمانت دهنده اصالت و سطح کیفی کالای خریداری شده باشند هم در این زمینه تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. 
 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر