خرید آبسردکن بوش (BOSCH)

خرید آبسردکن بوش (BOSCH)

 

استفاده از آبسردکن یکی از ساده ترین و آسان ترین روش ها برای تهیه آب سرد و گرم مصرفی در اماکن مختلفی اداری، تجاری و منازل است. در میان برندهای متنوعی که تولید کننده دستگاه های آبسردکن هستند، بوش یکی از بهترین برندها می باشد، برند شناخته شده بوش (BOSCH)، آبسردکن هایی با طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فردی تولید می کند. در این مقاله قصد داریم با بهترین آبسردکن های بوش و مشخصات آن ها آشنا شویم.

 

بهترین آبسردکن های ایستاده در ایران


یکی از بهترین برندهای سازنده وسایل خانگی و دستگاه های آبسردکن در بازار برند معتبر بوش (BOSCH) می باشد. این کمپانی مشهور محصولات خود را با بهترین تجهیزات صنعتی و بهترین کیفیت ممکن تولید می کند. طراحی متمایز و کیفیت بالای آبسردکن های بوش سبب محبوبیت زیاد آن ها در میان محصولات موجود در بازار شده است.

آبسردکن های منبع دار دارای کارایی و عملکرد بهتری نسبت به آبسردکن های متصل به آب شهری می باشند، اما در هنگام استفاده از این آبسردکن ها باید توجه داشت که منبع دستگاه مدت طولانی خالی باقی نماند، زیرا این مساله می تواند اثر نامطلوبی بر کارکرد دستگاه آبسردکن داشته باشد. در ادامه با دو مدل از بهترین آبسردکن های بوش آشنا خواهیم شد.

 

آبسردکن ایستاده بوش مدل RDW 1470

 

آبسردکن بوش دارای سطح کیفی بسیار بالا و قابلیت های منحصر به فردی می باشد که آن را از بسیاری از محصولات موجود در بازار متمایز کرده است. رنگ نقره ای خیره کننده آبسردکن ایستاده بوش مدل RDW 1470 سبب محبوبیت بالای این محصول در میان مصرف کنندگان شده است و طراحی آن به گونه ای می باشد که می توان از آن در تمام اماکن اداری، تجاری و منازل استفاده نمود. این آبسردکن وزن متعادلی برابر 18 کیلوگرم دارد و حاوی کابین یخچال دار دو طبقه ای است، که می توان از آن جهت نگهداری مواد غذایی با حجم کم استفاده کرد. مخزن آبسردکن بوش گنجایش ذخیره سازی 18 لیتر آب را دارد و نیازی به اتصال این دستگاه به آب شهری نیست. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به آبریز دکمه ای مقاوم، سینی چکه گیر آب، دکمه محافظ کودک برای آب گرم، سیستم هشدار آب، استفاده از فیلتر کربنی جهت بهبود طعم و مزه آب و لامپ جهت استفاده در تاریکی اشاره کرد. 

آبسردکن ایستاده بوش مدل RDW 1470 دو خروجی برای آب سرد و گرم دارد و قادر به تولید آب گرم تا دمای 86 درجه و آب سرد تا دمای 10 درجه سلسیوس می باشد، در نتیجه از آب گرم این دستگاه می توان جهت تهیه چای و انواع نوشیدنی های گرم استفاده نمود. همان طور که می دانید، خالی نگه داشتن طولانی مدت منبع آبسردکن می تواند برای سیستم داخلی آن خطرناک باشد. آبسردکن ایستاده بوش مدل RDW 1470 مجهز به سیستم هشدار آب است و در هنگام خالی شدن مخزن آبسردکن به مصرف کننده اطلاع می دهد.

 

آبسردکن منبع پایین بوش مدل RDW 1571


آبسردکن بوش سه خروجی مختلف برای آب گرم، سرد و ولرم دارد. این آبسردکن منبع پایین است و دارای مخزن 20 لیتری می باشد، که در کابین زیر آن قرار گرفته است. آبسردکن های منبع پایین عموما ظاهر بهتری دارند. آبسردکن بوش دارای بدنه پلاستیکی و مقاوم می باشد و آبریزهای آن اهرمی (پدالی) هستند. این دستگاه برای جلوگیری از آسیب دیدن کودکان قفل کودک دارد. همچنین هنگام تمام شدن آب مخزن، سیستم هشدار شما را مطلع می کند، زیرا در صورت خالی ماندن مخزن، دستگاه آسیب می بیند. در کنار آبسردکن بوش امکان نصب جالیوانی نیز می باشد. 


آبسردکن بوش نیازی به متصل کردن به آب شهری ندارد و با استفاده از منبع کار می کند، بنابراین می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و نیاز به امکانات جانبی برای نصب آن ندارد. این دستگاه تا 86 درجه سانتی گراد آب را داغ می کند و می توان از آن برای نوشیدنی های گرم مثل چای و قهوه استفاده کرد. آب سرد تولید شده توسط آبسردکن بوش 10 درجه سانتی گراد می باشد. آبسردکن ها با استفاده از کمپرسور مبرد آب را سرد می کنند، در آبسردکن بوش از مبرد R134a استفاده شده است، به همین دلیل دارای راندمان کاری بالا می باشد و برای محیط زیست خطری ایجاد نمی کند. آبسردکن بوش مدل RDW 1571 پرقدرت و کم مصرف است. این آبسردکن داری توان 420 وات برای تولید آب گرم و 100 وات برای تولید آب سرد می باشد. در عین حال صدای بسیار کمی در حدود 50 دسی بل تولید می کند. 
 

آبسردکن 3 منظوره بوش مدل  RDW 1370

 

آبسردکن 3 منظوره بوش مدل RDW 1370  کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به دلیل طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد خود، جزء پرفروش ترین محصولات در بازار ایران محسوب می شود. این آبسردکن مجهز به 3 خروجی است و دارای توان 420 وات برای آب گرم و ولرم و توان 90 وات برای تولید آب سرد می باشد. این دستگاه از نوع آبسردکن های منبع دار است و منبع در قسمت فوقانی دستگاه نصب می شود. طراحی مناسب این آبسردکن موجب شده است، که بتوان از آن در تمام مراکز درمانی، اداری، آموزشی و منازل استفاده نمود. آبسردکن 3 منظوره بوش مدل RDW 1370 دارای دکمه قفل کودک می باشد که سبب ایمنی بیشتر در استفاده از این دستگاه و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی شده است. یکی از ویژگی های مهم آبسردکن بوش مجهز بودن به آبریز پدالی یا اهرمی می باشد که سبب استفاده آسان تر از این آبسردکن خواهد شد. این دستگاه دارای ظاهری زیبا به رنگ نقره ای می باشد و طراحی آن مطابق با سلیقه مصرف کنندگان انجام شده است.

آبسردکن 3 منظوره بوش از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه ای برخوردار می باشد. اگر چه برای استفاده از آبسردکن های منبع دار باید پس از خالی شدن منبع، آن را پر نمود، اما کارایی و بازده این دستگاه در مقایسه با آبسردکن های متصل به آب شهری بالاتر است. مخزن آب سرد در آبسردکن 3 منظوره بوش مدل RDW 1370 دارای ظرفیت ذخیره سازی 1 لیتر آب سرد است و مخزن آب گرم آن 1.2 لیتر گنجایش دارد.  

مطلب پیشنهادی: راهنما خرید فیلتر ممبران

خرید آبسردکن با کیفیت از برند معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد، به این صورت شما می توانید به راحتی از آب گرم و سرد استفاده کنید و دستگاه دچار خرابی و مشکلات احتمالی نمی شود. 

فروشگاه آبین عرضه کننده انواع دستگاه آبسردکن با برندهای معتبر است، که با پیشرفته ترین تجهیزات صنعتی و قطعات داخلی تولید شده اند. اگر قصد خرید دستگاه آبسردکن را دارید، به منظور استفاده از مشاوره رایگان آبین با کارشناسان مجرب مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.  

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر