انواع فیلتر الیافی 20 اینچ توس

انواع فیلتر الیافی 20 اینچ توس

در قسمت پیش تصفیه دستگاه های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی از فیلترهای الیافی 20 و 30 و 40 اینچ استفاده می شود. این فیلترها بر اساس قطر به دو دسته جامبو و اسلیم تقسیم می شوند. فیلترهای تصفیه آب جامبو و اسلیم از نظر عملکرد تقریبا مشابه یکدیگر هستند و تفاوت اصلی آنها در قطر فیلتر می باشد.

فیلتر تصفیه آب جامبو نسبت به نوع اسلیم دارای قطر و قدرت فیلتراسیون بیشتری است. شرکت پالایه سازان فرایند توس یکی از بهترین تولید کنندگان فیلترهای تصفیه آب صنعتی و خانگی در ایران می باشد. یکی از پر کاربرد ترین انواع فیلتر الیافی توس، با قطر 20 اینچ می باشد. در این مقاله با بخشی از انواع فیلتر الیافی توس آشنا می شویم.


بهترین فیلترهای الیافی 20 اینچ


فیلترهای الیافی در انواع و اندازه های مختلفی در بازار به فروش می رسند. برخی از آنها در مقایسه با فیلترهای تصفیه آب خانگی سایز بزرگ تری دارند و معمولا در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

از انواع فیلتر الیافی می توان به فیلتر تصفیه آب 20 اینچ اشاره کرد که در دو نوع جامبو و اسلیم جهت کاربری در دستگاه های تصفیه آب  صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شوند. فیلترهای جامبو قطر 4.5 اینچ و فیلترهای اسلیم قطر 2.5 اینچ دارند.

شرکت پالایه سازان فرایند توس یکی از شناخته شده ترین کمپانی های ایرانی می باشد که سال های طولانی است که در حوزه تصفیه آب و ساخت انواع فیلتر الیافی فعالیت می کند. این شرکت تصفیه آب، تولید کننده انواع فیلتر الیافی می باشد که باعث شده توسط به مشخصات فنی آن برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد.


فیلتر 20 اینچ نخ تابیده اسلیم توس (TOOS) 

فیلتر 20 اینچ نخ تابیده


فیلتر نخ تابیده توس محصول با کیفیت شرکت توس می باشد و از مواد اولیه کاملا استاندارد و بهداشتی ساخته شده است. فیلتر 20 اینچ نخ تابیده اسلیم توس، کیفیت ساخت عالی دارد و بر اساس استانداردهای معتبر جهانی نظیر ISO 9001 و استاندارد بنیاد ملی بهداشت NSF تولید شده است.

فیلتر نخ تابیده اسلیم توس دارای 20 اینچ ارتفاع و 2.5 اینچ قطر داخلی می باشد و معمولا از آن، در پیش تصفیه ورودی ساختمان و دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی استفاده می شود. در ساختار فیلتر نخی، تونل های الماسی شکلی وجود دارند، که از بخش خارجی به سمت داخل و هسته فیلتر، کوچک تر می شوند. در نتیجه زمانی که آب وارد این تونل ها می شود، ذرات بزرگ تر در بخش بیرونی تونل و ذرات ریزتر در بخش داخلی آن به دام می افتند و به این ترتیب این ذرات از آب حذف و جدا می شوند. 

عمر متوسط فیلتر 20 اینچ نخ تابیده اسلیم توس (TOOS) به میزان سختی آب و غلظت آلاینده ها در آب ورودی بستگی دارد، اما به طور متوسط می توان حدود 6 ماه از آن در دستگاه تصفیه آب استفاده کرد. این فیلتر قدرت بالایی در حذف رسوبات و آلودگی ها از آب دارد و از آن در مرحله اول فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می شود.

الیاف فیلتر 20 اینچ نخ تابیده اسلیم توس از ترکیب الیاف پلی پروپیلن و نخ تشکیل شده اند و نسبت به فیلترهای الیافی معمولی، استحکام و مقاومت بسیار بالاتری دارند. این نوع فیلترهای نیمه صنعتی، قادر به حذف کلیه ذرات درشت آلاینده نظیر انواع رسوبات، گل و لای، زنگ و پوسیدگی موجود در لوله ها نیز می باشند.


فیلتر الیافی جامبو 20 اینچ توس (TOOS)

فیلتر الیافی 20 اینچ جامبو توس


فیلتر الیافی جامبو از انواع فیلتر الیافی و دارای قدرت بالاتر و سایز بزرگ تری است و کاربرد ویژه آن در بخش پیش تصفیه دستگاه صنعتی می باشد. این نوع از انواع فیلتر الیافی توس چند لایه مختلف دارد که هر چه به سمت بخش داخلی فیلتر می رویم، دقت لایه ها بیشتر می شود. ساختار لایه ای فیلتر الیافی جامبو 20 اینچ توس عامل ظرفیت بالای آن در جذب آلودگی ها و افزایش طول عمر آن می باشد و به نوعی مزیت مهم این فیلتر محسوب می شود.

در نتیجه، استفاده از آن موجب کاهش تعداد دفعات تعویض فیلتر الیافی و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب صنعتی می شود. فیلتر الیافی جامبو 20 اینچ توس از الیاف پلی پروپیلن 100% خالص ساخته شده است و دارای دقت 5 میکرون می باشد. این مورد از انواع فیلتر الیافی، توان بالایی در حذف گل و لای، شن و ماسه، قارچ ها و جلبک ها، زنگ لوله و ... در مصارف صنعتی دارد. فیلتر الیافی جامبو توس دارای استاندارد بین المللی NSF24 می باشد. این استاندارد نشان دهنده کیفیت بالای مواد اولیه ساخت محصول و بهداشتی بودن آن می باشد. 

انتخاب و خرید فیلتر پیش تصفیه مرغوب و با کیفیت جهت استفاده در دستگاه تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی موجب افزایش کیفیت آب ورودی به فیلتر ممبران و افزایش طول عمر دستگاه خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات تصفیه آب آبین عرضه کننده انواع فیلتر الیافی با برندهای مختلف می باشد، اگر قصد خرید فیلتر تصفیه آب صنعتی یا نیمه صنعتی را دارید، برای سهولت در خرید خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر