بهترین برندهای فیلتر مینرال موجود در بازار

بهترین برندهای فیلتر مینرال موجود در بازار

اغلب دستگاه های تصفیه آب خانگی اسمز معکوس دارای فیلتر مینرال (mineral) هستند، فیلترهای مینرال در این دستگاه ها از برای تنظیم میزان املاح مفید در آب آشامیدنی استفاده می شود. در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی RO، از فیلترهای ممبران که دارای بالاترین دقت برای فیلتراسیون هستند استفاده شده است. فیلترهای ممبران سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند و باعث حذف تمام املاح می شوند. با توجه به این نکته می توان دریافت که فیلترهای ممبران حتی املاح مفید را هم در آب حذف می کنند. 

این موضوع باعث شده تا استفاده از فیلترهای مینرال در ادامه روند فیلتراسیون و برای افزودن املاح مفید به آب اهمیت زیادی داشته باشد. توجه کنید که عملکرد فیلتر مینرال تاثیر مطلوبی برای افزایش سطح کیفی آب دارد. توصیه می شود قبل از خرید فیلترهای مینرال سطح کیفی فیلتر را به عنوان مهم ترین پارامتر در نظر بگیرید. توجه به برند فیلتر مینرال یکی از مهم ترین نکاتی است که می تواند به شما برای خرید فیلتر مینرال با سطح کیفی بالا کمک کند. 

بهترین برندهای فیلترهای مینرال موجود در بازار را در ادامه بررسی می کنیم. 


خرید فیلتر مینرال دستگاه تصفیه آب خانگی


فیلتر ممبران در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس کلیه املاح و آلاینده های موجود در آب را از بین می برد و آب تصفیه شده PH اسیدی پیدا می کند. خاصیت اسیدی آب، برای سلامتی انسان مضر است و باعث ایجاد طعم و مزه تلخی در آب آشامیدنی می شود. برخی از املاح مورد نیاز بدن ما باید از طریق آب آشامیدنی تامین شوند و نبود آنها در بدن می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی شود. در دستگاه تصفیه آب خانگی برای رفع این مشکل و افزودن املاح مفید به آب، از فیلتر مینرال یا مواد معدنی استفاده می شود. 

فیلترهای مینرال از نوع فیلترهای تصفیه آب خطی یا Inline هستند و ساختاری کاملا بهداشتی دارند. محل قرارگیری فیلترهای مینرال در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی، بعد از فیلتر پست کربن است. برخی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای فیلتر مینرال را در ادامه بررسی می کنیم. 


فیلتر مینرال سو فیلتر (Sou Filter)


فیلتر مینرال سو فیلتر از نوع فیلترهای خطی یا Inline است. این ویژگی مزیت مهم این فیلتر مینرال محسوب می شود، زیرا این فیلتر برای قرارگیری در دستگاه نیازی به هوزینگ ندارد و نسبت به فیلترهای تصفیه آب دیگر بهداشتی تر است. فیلتر مینرال سو فیلتر (Sou filter) دارای سایز 10 اینچ می باشد و برای استفاده در دستگاه های تصفیه آب خانگی طراحی و تولید شده است. 

سطح کیفی فیلتر مینرال سو فیلتر بسیار بالاست و می تواند کلیه املاح مفید و مواد مورد نیاز بدن را به آب اضافه کند و کیفیت آب در دستگاه تصفیه آب خانگی را بالا ببرد. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های فیلتر مینرال سو فیلتر خارج کردن آب از حالت اسیدی و بهبود طعم و مزه آب تصفیه شده می باشد. فیلتر مینرال سو فیلتر (Sou filter) از مواد اولیه درجه یک و کاملا بهداشتی تهیه شده است، از این فیلتر می توان بدون هیچ گونه نگرانی تا مدت یک سال در دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کرد. بدنه فیلتر مینرال سو فیلتر از پلاستیک گرید خوراکی ساخته شده است و هیچ گونه خطری برای سلامت آب تصفیه شده ایجاد نخواهد کرد.

فیلترهای تصفیه آب عمدتا به گونه ای طراحی می شوند که با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سازگاری داشته باشند. با این وجود معمولا توصیه می شود، از فیلتری که بیشترین مطابقت را با مدل و برند دستگاه تصفیه آب خانگی دارد، استفاده شود.


فیلتر مینرال هیوندای (HYUNDAI) واکورتک


فیلتر مینرال هیوندای با مواد اولیه اورگانیک و کاملا بهداشتی تولید شده است. فیلتر مینرال هیوندای (HYUNDAI) واکورتک مانند تمام فیلترهای مینرال از نوع فیلترهای اینلاین هستند. فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب، کلیه املاح و ناخالصی های موجود در آب را حذف کرده و آب تا حدی مزه تلخی پیدا می کند. 

استفاده از فیلترهای مینرال هیوندای می تواند باعث بهبود طعم و مزه آب شود. فیلترهای مینرال در مرحله ششم دستگاه های تصفیه آب خانگی تعبیه می شوند و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن را به آب اضافه می کند. فیلتر مینرال هیوندای (HYUNDAI) واکورتک کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند مواد معدنی مفید برای بدن را به آب تصفیه شده اضافه کرده و آبی سالم و کاملا گوارا را در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

فیلتر مینرال هیوندای (HYUNDI)، به صورت اختصاصی برای دستگاه های تصفیه آب هیوندای طراحی و تولید شده است و سطح کیفی بسیار مطلوبی دارد. 


«وب سایت آبین ارائه دهنده محصولات تصفیه آب خانگی با بالاترین سطح کیفی می باشد و امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی، با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر