قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب توس (TOOS)

قیمت و خرید فیلترهای تصفیه آب توس (TOOS)

فیلترهای تصفیه آب توس (TOOS)، از بهترین برندهای فیلترهای تصفیه آب ایرانی هستند، که در ساختار آنها از مواد اولیه بر پایه گیاهی استفاده شده است. فیلترهای تصفیه آب توس، دارای تنوع بسیار بالایی هم بر اساس پارامترهای مختلف هستند، برای خرید فیلترهای تصفیه آب توس بهترین است سطح کیفی و مشخصات آن را به دقت بررسی کنید. این موضوع می تواند به شما اطمینان دهد که فیلتر خریداری شدن برای سیستم تصفیه آب مورد نظر شما کاملا مناسب است. 

فیلترهای تصفیه آب توس دارای انواع و اندازه های مختلفی هستند و با بهره گیری از استانداردهای معتبر بین المللی و مواد اولیه مرغوب طراحی و تولید شده اند. با توجه به این موضوع می توان دریافت که قیمت فیلترهای تصفیه آب توس، بر اساس نوع و ویژگی های آنها متفاوت است. 

در ادامه به بررسی برخی از پر فروش ترین محصولات و فیلترهای تصفیه آب با برند توس می پردازیم.


فیلترهای تصفیه آب توس (TOOS)


یکی از برندهای معتبر ایرانی در ساخت محصولات تصفیه آب برند توس (TOOS) می باشد. فیلترهای تصفیه آب توس کیفیت بسیار بالایی دارند و با پیشرفته ترین تجهیرات و مطابق استانداردهای معتبر جهانی تولید می شوند. قیمت فیلترهای تصفیه آب توس در مقایسه با نمونه های مشابه خود در بازار بسیار مناسب می باشد. محصولات تصفیه آب با برند توس شامل انواع فیلترهای پیش تصفیه، فیلتر ممبران، فیلترهای مینرال، قلیایی، فیلتر پست کربن و نیز ست فیلترهای پیش تصفیه (الیافی، کربن گرانول و کربن بلاک) می شوند. 


فیلتر کربن بلاک 10 اینچ توس


فیلتر کربن بلاک 10 اینچ توس سطح کیفی بالایی دارد و از زغال پوسته نارگیل و مواد اولیه مرغوب ساخته شده است. فیلتر کربن بلاک توس دارای ذرات کربن فعال به صورت فشرده و جامد می باشد و به دلیل سطح فعال بسیار زیاد مواد سازنده خود، قدرت بالایی در حذف کلر، مواد آلی، آفت کش ها و طعم و بوی نامطبوع از آب دارد.

 بدنه فیلتر کربن بلاک 10 اینچ توس از مواد اولیه با استاندارد گرید خوراکی تهیه شده است که این مساله نشان دهنده سلامت آب آشامیدنی تصفیه شده با این فیلتر می باشد. فیلتر کربن بلاک توس در مرحله سوم فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب خانگی قرار می گیرد و با تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی کاملا سازگار است. طول عمر فیلترهای کربن بلاک معمولا حدود 3 تا 6 ماه است، یکی از مهم ترین مزیت های فیلترهای کربن بلاک توس این است که دارای طول عمر مطلوبی هستند. 


فیلتر کربن گرانول 10 اینچ توس


فیلتر کربن گرانول توس در مرحله دوم در دستگاه تصفیه آب خانگی و در بخش پیش تصفیه قرار می گیرد. فیلتر کربن گرانول 10 اینچ توس (TOOS) حاوی کربن فعال دانه ای بر پایه گیاهی است که از زغال پوست نارگیل و مواد کاملا بهداشتی تولید شده است. 

فیلترهای کربن گرانول دارای سطح فعال فوق العاده ای برای جذب آلاینده های مضر مانند کلر، مواد آلی، فلزات سنگین و ... می باشند و عملکرد مطلوبی برای از بین بردن طعم و بوی نامطبوع آب دارند. این موضوع باعث شده تا آب خروجی از فیلتر کربن گرانول 10 اینچ توس، بسیار شفاف و عاری هر گونه بو و طعم نامطبوع باشد. 

فیلتر کربن گرانول توس از نوع کارتریجی می باشد و دارای کاربرد بالای برای تعبیه در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. فیلتر کربن گرانول 10 اینچ توس دارای سطح کیفی بسیار مطلوبی می باشد و طول عمر بالایی دارد. با این حال طول عمر فیلترهای کربن گرانول با توجه به کیفیت آب ورودی به دستگاه و میزان مصرف آب تصفیه شده می تواند قابل تغییر باشد. طول عمر فیلترهای کربن گرانول حدود 6 ماه است و پس از آن نیاز به خرید فیلتر کربن گرانول جدید می باشد. 


ست فیلترهای تصفیه آب خانگی توس (TOOS)


ست فیلترهای تصفیه آب خانگی توس، دارای 3 فیلتر پیش تصفیه الیافی، کربن گرانول و کربن بلاک می باشد و با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سازگاری دارد. به این صورت که می توان فیلترهای پیش تصفیه توس را در ساختار تمام دستگاه های تصفیه آب خانگی با برندهای مختلف تعبیه کرد. 

فیلترهای پیش تصفیه خانگی توس از نوع فیلترهای کارتریجی هستند و برای استفاده در دستگاه باید در محفظه مخصوص دستگاه تصفیه آب قرار بگیرد. فیلترهای پیش تصفیه خانگی توس دارای طول عمر بالایی می باشد. با این حال طول عمر فیلترهای پیش تصفیه می تواند با توجه به عواملی مثل میزان آب مصرفی روزانه و سطح کیفی آب ورودی به دستگاه قابل تغییر باشد. طول عمر فیلترهای پیش تصفیه معمولا به اندازه 3 تا 6 ماه می باشد. 

قیمت ست فیلتر تصفیه آب توس بسیار مناسب است، خرید ست فیلتر پیش تصفیه آب نسبت به تهیه این فیلترها به صورت مجزا صرفه اقتصادی بیشتری دارد. 

همان طور که گفته شد در ساختار ست فیلترهای پیش تصفیه توس از فیلترهای الیافی، کربن گرنول و بلاک استفاده شده است. فیلتر الیافی در ست فیلتر تصفیه آب توس سطح کیفی بالایی دارد و از الیاف پلی پروپیلن با گرید خوراکی ساخته شده است. قطر منافذ این فیلتر 1 تا 5 میکرون است، بنابراین فیلتر الیافی در ست فیلتر توس تمامی ذرات بزرگ تر از 5 میکرون را از آب حذف و جداسازی می کند. فیلتر کربن گرانول در این ست فیلتر بسیار مرغوب است و می تواند تمامی مواد آلی، ترکیبات کلر و نیز طعم و بوی نامطبوع آب را حذف کند. فیلترهای کربنی تعبیه شده در ست فیلترهای پیش تصفیه توس هم با کربن بر پایه مواد اولیه گیاهی می باشد و توانایی مطلوبی برای حذف آلاینده هایی مثل کلر، مواد آلی، فلزات سنگین و... دارند. 


«وب سایت آبین فرصت دریافت مشاوه رایگان را که در ارائه محصولات تصفیه آب با برندهای مختلف و بهترین سطح کیفی، در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب، با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر