پمپ تصفیه آب کوجین kojine

پمپ تصفیه آب کوجین kojine


در دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس برای تامین فشار لازم جهت عبور آب از فیلتر ممبران، از پمپ تصفیه آب استفاده می شود. پمپ ها قدرت متفاوتی دارند و در انواع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در بازار به فروش می رسد. انتخاب پمپ تصفیه آب باید با توجه فشار آب ورودی و نوع دستگاه تصفیه آب صورت بگیرد. برای مثال باید توجه داشته باشیم که در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی که ظرفیت فیلتراسیون بالاتری در مقایسه با دستگاه تصفیه آب خانگی دارد، از پمپ تصفیه آب با توان و قدرت بالا استفاده شود. در این مقاله قصد داریم با دو مدل از پرفروش ترین پمپ های نیمه صنعتی کوجین آشنا شویم.

 

بهترین پمپ دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

 

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آب تصفیه شده بیشتری به نسبت دستگاه تصفیه آب خانگی تولید می کند و توان تولید آن بالاتر از 200 لیتر در شبانه روز می باشد. بدیهی است که فیلترهای ممبران به کار رفته در این دستگاه ظرفیت فیلتراسیون بالاتری خواهند داشت. در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بسته به ظرفیت دستگاه معمولاً از ممبران های 100، 200 یا 400 گالن استفاده می شود. در نتیجه این دستگاه در مقایسه با دستگاه تصفیه آب خانگی به تعداد پمپ تصفیه آب بیشتری احتیاج دارد، همچنین پمپ های نیمه صنعتی دارای توان بیشتری نسبت به پمپ های خانگی هستند. کمپانی تایوانی کوجین (kojine) یکی از مشهورترین تولید کنندگان پمپ های تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی مرغوب است، که محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه می کند. در ادامه با دو نوع از پمپ های نیمه صنعتی کوجین آشنا می شویم.

 

مطلب پیشنهادی: مراحل شستشو فیلتر ممبران


پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی کوجین مدل KJ-2000

 

پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی کوجین مدل KJ-2000 محصولی با کیفیت از کشور تایوان می باشد، که بر اساس استانداردهای معتبر جهانی نظیر NSF ،WQ ،CE اروپا و ISO 9001 تولید شده است. از این پمپ می توان در انواع دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی اسمز معکوس استفاده کرد، البته باید دقت داشت که انتخاب توان پمپ مورد نیاز باید بر اساس ظرفیت دستگاه و فشار مورد نیاز برای تصفیه آب انجام شود. پمپ نیمه صنعتی کوجین به همراه ترانس 32 ولت ارائه می شود و توانایی پمپاژ آب با دبی 4 لیتر بر دقیقه را دارد. پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی کوجین مدل KJ-2000 از قدرت مناسبی برای تامین فشار مورد نیاز فیلتر ممبران برخوردار می باشد و آب تصفیه شده را با فشار 130PSI به سمت ممبران پمپاژ می کند. این پمپ بسیار مقاوم و با دوام است و توسط کمپانی تایوانی کوجین و با ضمانت اصلی ارائه می گردد.


پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی کوجین مدل TP-75

 

پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی مدل TP-75 محصولی با کیفیت و مرغوب از کمپانی معتبر کوجین می باشد و جهت تامین فشار لازم برای عبور آب از فیلتر ممبران در انواع دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ مصرف انرژی پایینی دارد و از ترانس 24 ولت برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده می کند. پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی کوجین مدل TP-75، از توان تصفیه آب مناسبی برخوردار می باشد و آب را با دبی 1.5 لیتر بر دقیقه به سمت فیلتر ممبران هدایت می کند. این پمپ دارای فشار کاری 80 psi می باشد و می تواند تا فشار 140 psi را تولید کند. پمپ نیمه صنعتی کوجین بسیار مقاوم و با دوام می باشد و بر اساس استانداردهای معتبر جهانی مانند استاندارد CE ،NSF ،Water Quality و ... تولید شده است. بر روی پمپ عبارت Made in Taiwan حک شده است، که نشان دهنده اصالت کالا است. 

 

سایت تصفیه آب آبین بزرگترین تامین کننده دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی و محصولات مرتبط است، که با بهترین قطعات و پیشرفته ترین تکنولوژی ها طراحی و تولید شده اند. اگر در انتخاب محصول مورد منظر خود دچار تردید شده اید، جهت دریافت مشاوره رایگان مجموعه و سهولت در امر خرید با کارشناسان تیم ما تماس برقرار کنید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر