بهترین دستگاه های تصفیه آب آکوا لاین

بهترین دستگاه های تصفیه آب آکوا لاین


در بسیاری از مناطق ایران آب آشامیدنی درصد بالایی ناخالصی دارد و مصرف آن می تواند موجب بروز بسیاری از بیماری گوارشی و بیماری های جدی دیگر در دراز مدت شود. به همین دلیل استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی تبدیل به امری ضروری برای حفظ سلامت افراد شده است. دستگاه تصفیه آب باید بتواند آب را به خوبی فیلتر کند. بسیاری از دستگاه های تصفیه آب خانگی کیفیت مناسبی ندارند و از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تهیه نشده اند، بنابراین انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی از برند معتبر اهمیت بالایی دارد. برند آکوا لاین یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است و در این مقاله قصد داریم با بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی آکوالاین آشنا شویم.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین

 

تایوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب خانگی برند آکوا لاین (Aqua line) است، که در کشور تایوان طراحی و ساخته می شود. قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا لاین علی رغم  بهره گیری از بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در ساخت خود، بسیار مناسب است. بدیهی است که هر چه تعداد فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب آکوا لاین بیشتر باشد، قیمت این دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. این دستگاه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و جهت تولید آب تصفیه شده با بهترین کیفیت ممکن از فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک استفاده شده است. در ادامه با سه مدل از بهترین دستگاه های تصفیه آب آکوا لاین 7 و 8 مرحله اسمز معکوس و مشخصات آنها می پردازیم.

 

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700 Fiber

 

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700 Fiber طی 7 مرحله تصفیه آب به روش اسمز معکوس، آب شیرین و کاملاً سالم را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این مدل دستگاه تصفیه آب کیفیت بسیار بالایی دارد و قادر به حذف کلیه مواد معلق، کلوئیدی، آلاینده ها، عوامل میکروبی، املاح و ناخالصی های موجود در آب است. دستگاه تصفیه آب آکولاین محصولی با کیفیت از کشور تایوان می باشد، که مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده است. دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700 Fiber مجهز به فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک 13 لایه می باشد، که موجب عملکرد و دقت بالای این دستگاه و حذف 98% از آلاینده های مضر آب خواهد شد. بدنه این دستگاه از جنس فایبرگلاس است، به همین دلیل در مقایسه با دستگاه های مشابه وزن کمی دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین دارای فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال و قلیایی است. فیلتر مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند و فیلتر قلیایی PH آب آشامیدنی را در محدوده مناسب و مفید برای بدن تنظیم می کند.


دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700

 

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700 از دستگاه های تصفیه آب تایوانی و مرغوب برند آکوا لاین می باشد، که با مواد اولیه کاملاً بهداشتی و درجه یک تهیه شده است. این دستگاه توانایی حذف بسیاری از عوامل میکروبی، گل و لای، شن و ماسه و سایر مواد آلاینده مضر موجود در آب را دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین دارای فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک با ظرفیت 75 گالن است و می تواند روزانه 280 لیتر آب تصفیه شده و کاملاً بهداشتی را تولید کند. این دستگاه 7 عدد فیلتر از جمله فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال و قلیایی می باشد. فیلتر مینرال می تواند مواد معدنی مورد نیاز بدن که توسط فیلتر ممبران از آب حذف می شوند، را دوباره به آب اضافه کند. یکی از مزیت های دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 700 بهره گیری از فیلتر قلیایی ساز (آلکالاین) است که موجب حذف خاصیت اسیدی آب و تولید آب قلیایی مفید به آب می شود. امروزه اثر مثبت مصرف آب قلیایی  بر سلامت پوست، مو و ارگان های داخلی بدن و بهبود بیماری دیابت به اثبات رسیده است. بدنه این دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس استیل و دارای رنگ کوره ای است که از زنگ زدگی بدنه دستگاه جلوگیری می کند.

مطلب پیشنهادی: ضرورت استفاده از آنتی اسکالانت

 

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین مدل RO-LINE100


دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین مدل RO-LINE100 یکی از محصولات با کیفیت کشور تایوان می باشد. این دستگاه 6 عدد فیلتر از جمله فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال دارد. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا لاین می تواند ذرات معلق، فلزات سنگین، آلاینده ها، کلر، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف کند، همچنین در مرحله آخر به وسیله فیلتر مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن نظیر کلسیم، پتاسیم، سدیم و منگنز را به آب اضافه می کند. فیلتر ممبران این دستگاه از برند فیلمتک است و بهترین فیلتر ممبران موجود در بازار می باشد. این فیلتر از 13 لایه غشا نیمه تراوا ساخته شده است. جنس بدنه دستگاه تصفیه آب آکوا لاین فایبرگلاس می باشد و علاوه بر سبک بودن، مقاومت بالایی نیز دارد. 

 

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 800

 

این دستگاه برای تولید آب آشامیدنی سالم از 8 مرحله فیلتراسیون قدرتمند به روش اسمز معکوس استفاده می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 800 بهره گیری از فیلتر محافظ ممبران است، که موجب افزایش طول عمر فیلتر ممبران و نیز افزایش کارایی دستگاه می گردد. در این دستگاه از فیلتر قلیایی جهت حذف خاصیت اسیدی آب و تولید آب یونیزه شده مفید برای بدن استفاده می شود و یکی از مزیت های مهم دستگاه محسوب می گردد.

دستگاه تصفیه آب آکوا لاین کیفیت ساخت بالایی دارد و به منظور نصب آسان تر فیلترهای تصفیه آب و نیز آب بندی بهتر دستگاه از اتصالات فیتینگی استفاده شده است. فیلترهای به کار رفته در این دستگاه شامل فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر محافظ ممبران، فیلتر ممبران، پست کربن، فیلتر مینرال و قلیایی هستند. قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا لاین مدل RO-Line 800 با وجود سطحی کیفی بسیار بالای آن نسبت به نمونه های مشابه خود در بازار مناسب می باشد. 

فروشگاه تصفیه آب آبین عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان از بهترین برندهای موجود است. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، برای بهره مندی از مشاوره رایگان و انتخاب آسان تر با کارشناسان مجرب تیم ما تماس بگیرید. 

 

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر