بهترین ست فیلترهای تصفیه آب خانگی

بهترین ست فیلترهای تصفیه آب خانگی

 

در دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتراسیون توسط فیلترهای تصفیه آب انجام می شود و کیفیت و مرغوبیت آن ها تاثیر زیادی بر کیفیت آب تولید شده توسط دستگاه خواهد داشت. فیلترها پس از مدتی استفاده در دستگاه تصفیه آب کارایی خود را از دست داده و باید با فیلترهای جدید تعویض شوند. بسیاری از افراد در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب توجه کافی به خرج می دهند، اما در هنگام تعویض و خرید فیلترهای تصفیه آب، توجه و دقت کافی صرف نمی کنند. در این مقاله قصد داریم با بهترین ست های فیلترهای پیش تصفیه در ایران و ویژگی های آن ها آشنا شویم.

 

بهترین ست فیلترهای پیش تصفیه خانگی

 

در تولید دستگاه تصفیه آب خانگی مرغوب و تهیه فیلترهای آن معمولاً از مواد اولیه گیاهی و کاملاً بهداشتی استفاده می شود، زیرا کیفیت پایین اجزای دستگاه تصفیه آب می تواند سبب ورود مواد آلاینده به آب گردند. فیلترهای پیش تصفیه الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک در دستگاه عمدتاً پس از 3 تا 6 ماه استفاده توسط املاح و آلودگی های موجود در آب مسدود می شوند و ناچار به تعویض آن ها هستیم. سطح کیفی این فیلترها در دستگاه تصفیه آب خانگی و تولید آب آشامیدنی سالم بسیار مهم است، بنابراین هر چه کیفیت فیلترهای پیش تصفیه بالاتر باشد، آبی خروجی از دستگاه سالم تر بوده و خلوص بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این از فیلترهای پیش تصفیه مرغوب تر می توان به مدت بیشتری در دستگاه استفاده نمود.  

 

ست فیلترهای تصفیه آب سافت واتر

 

سافت واتر یکی از برندهای شناخته شده در ساخت محصولات تصفیه آب است، که از مواد اولیه درجه یک و کاملاً بهداشتی برای تولید محصولات خود استفاده می کند. ست فیلتر پیش تصفیه سافت واتر بهترین سطح کیفی را دارند و بر اساس استاندادهای آب آشامیدنی و از مواد اولیه گیاهی تولید شده اند. این محصول یک ست سه تایی شامل فیلتر الیافی، کربن گرانول و کربن بلاک می باشد. فیلتر الیافی از الیاف پلی پروپیلن و مواد کاملاً بی ضرر برای انسان تهیه شده است. این فیلتر توانایی حذف گل و لای، ذرات معلق و کلیه رسوبات موجود در آب را دارد.

فیلتر کربن گرانول (GAC یا UDF) در این محصول پایه گیاهی دارد و دارای دانه های کربن اکتیو است. کربن فعال در این فیلتر به دلیل جذب سطحی فوق العاده خود توانایی بالایی در حذف مواد آلی، کلر و دیگر گازهای شیمیایی دارد. به منظور ضدعفونی کردن آب شرب شهری به آن مقادیر زیادی کلر اضافه می شود که امروزه اثر سرطان زا بودن آن به اثبات رسیده است. فیلتر کربن بلاک در این محصول از زغال پوست نارگیل و مواد کاملاً بهداشتی تهیه شده است و برای تولید آب تصفیه شده کیفیت و دقت بالایی دارد.


ست فیلترهای آکوا اسپرینگ مدل Extra PP-2

 

آکوا اسپرینگ یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده فیلترهای تصفیه آب است. این ست فیلتر از 5 فیلتر تصفیه آب شامل 3 فیلتر الیافی، یک فیلتر کربن گرانول و کربن بلاک تشکیل شده است. فیلتر الیافی در این محصول دارای منافذی به قطر 5 میکرون می باشد و می تواند آلاینده های درشت آب مانند گل و لای و ذرات شن  و ماسه، ذرات کلوئیدی و ... را حذف کند. فیلتر کربن گرانول در ست فیلترهای آکوا اسپرینگ مدل Extra PP-2 پایه گیاهی دارد و از مواد اولیه استاندارد و بهداشتی ساخته شده است. ذرات کربن فعال در این فیلتر قادر به حذف کلیه آلاینده های آب مانند ترکیبات کلر دار و مواد آلی می باشند و از رسیدن مواد اکسنده به فیلتر ممبران که سبب نابودی غشای آن می شود، به خوبی جلوگیری می کند. فیلتر کربن بلاک در ست فیلترهای آکوا اسپرینگ مدل Extra PP-2 سطح کیفی بالایی دارد و می تواند کلیه مواد آلی و اکسنده که از فیلتر کربن گرانول عبور کرده اند، را از آب حذف و جداسازی کند.


ست فیلترهای سی سی کا (CCK)

 

برند سی سی کا (CCK) یکی از مطرح ترین برندهای سازنده محصولات تصفیه آب است، که با پیشرفته ترین تجهیزات و بر اساس استانداردهای معتبر بین المللی محصولات خود را تولید می کند. ست فیلترهای سی سی کا (CCK) سطح کیفی فوق العاده ای دارد و با بهره گیری از مواد درجه یک و کاملاً بهداشتی تهیه شده است. این ست فیلتر شامل سه فیلتر پیش تصفیه الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک مرغوب می باشد. فیلتر الیافی در این محصول قادر به حذف گل و لای، ذرات درشت و کلوئیدی از آب است. فیلتر کربن بلاک و کربن گرانول در ست فیلترهای سی سی کا (CCK) دارای پایه گیاهی می باشند و قدرت بالایی در حذف کلر و مواد آلی دارند.

 

ست فیلترهای تصفیه آب توس 


ست فیلترهای تصفیه آب توس دارای شش عدد فیلتر از جمله فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشد. این ست برای تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی قابل استفاده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. خرید ست فیلترهای توس به نسبت خرید جداگانه فیلترها به صرفه می باشد. تمامی فیلترهای این ست تولید شرکت توس ایران می باشد. محصولات تولیدی این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند. در صورتی که دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای دارید، یا قصد اضافه کردن فیلتر مینرال را به دستگاه دارید، می توانید از این ست استفاده کنید. فیلتر ممبران توس دقت بسیار بالایی در حدود 0.0001 میکرون دارد و قادر به حذف آلاینده ها و فلزات سنگین موجود در آب می باشد. فیلتر پست کربن بعد از مخزن قرار می گیرد، می تواند بو، رنگ و طعم نامطبوع آب مانده در مخزن را حذف کند. در مرحله آخر فیلتر مینرال این ست مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. 

 

استفاده از فیلترهای پیش تصفیه مرغوب در دستگاه تصفیه آب علاوه بر افزایش کیفیت آب، سبب طول عمر بیشتر فیلتر ممبران می شوند. بنابراین با خرید فیلترهای تصفیه آب با کیفیت علاوه بر بهره مندی از بالاترین کیفیت آب آشامیدنی، در هزینه تعمیر و نگهداری از دستگاه نیز صرفه جویی خواهد شد. توجه به این نکته اهمیت بالایی دارد، که اگرچه اکثر دستگاه های تصفیه آب کارکرد یکسانی دارند، اما توصیه می شود که هنگام تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی از فیلترهای برند دستگاه خود استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین آبین عرضه کننده بهترین فیلترهای پیش تصفیه از برندهای معتبر است، که از بهترین محصولات تصفیه آب در بازار ایران می باشند. اگر قصد انتخاب و خرید فیلترهای پیش تصفیه را دارید، جهت سهولت در انتخاب خود از طریق تماس تلفنی از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب تیم ما بهره مند شوید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر