دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال

 

انتخاب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند مصرف کننده را برای همیشه از سلامت و کیفیت بالای آب آشامیدنی خود مطمئن کند. اگر با دستگاه های تصفیه آب خانگی و برندهای آن آشنا هستید، احتمالا نام دستگاه تصفیه آب اجنرال را شنیده اید. این کمپانی یکی از شناخته ترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی است. در این مقاله قصد داریم با بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب اجنرال و مشخصات آن ها آشنا شویم.

 

مدل های دستگاه تصفیه آب اجنرال

 

اگر چه تنوع بالای محصولات و برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی به مصرف کننده این امکان را می دهد، که محصولی مطابق با نیاز و سلیقه خود را انتخاب کند، اما همان طور که  می دانید طیف وسیعی از این محصولات کیفیت لازم را برای تولید آب آشامیدنی ندارند. کمپانی مشهور اجنرال (OGENERAL) یکی از مشهورترین شرکت های سازنده دستگاه های تصفیه آب خانگی است و محصولات مرغوب خود را به سراسر دنیا صادر می کند. استفاده از فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه فیلمتک و فیلترهای با کیفیت و کاملاً بهداشتی در دستگاه های تصفیه آب خانگی اجنرال بیانگر مرغوبیت بالای این محصولات می باشد. دستگاه های اجنرال ساخت کشور تایوان است و تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-8

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-8 محصول با کیفیت شرکت مشهور اجنرال است، که برای تولید آب تصفیه شده از 7 مرحله فیلتراسیون و روش اسمز معکوس استفاده می کند. این دستگاه ساخت کشور تایوان است و از مواد اولیه و تجهیزات بسیار با کیفیت تولید شده است. فیلترهای استفاده شده در دستگاه تصفیه آب اجنرال شامل فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران اسمز معکوس، پست کربن، فیلتر مینرال و قلیایی می باشند، بنابراین آب خروجی از این دستگاه آب یونیزه شده است و برای بدن می باشد. در دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-8 از فیلترهای مرغوب شرکت اجنرال استفاده شده است و این مساله خود بیانگر کیفیت بالای آب خروجی از دستگاه می باشد. این دستگاه دارای هوزینگ های با کیفیت و مخزن آنتی باکتریال است، بنابراین امکان رشد میکروب ها در آب تصفیه شده توسط این دستگاه وجود ندارد. دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال به دلیل بهره گیری از قطعات با کیفیت و بهداشتی، استانداردها و گواهینامه های سلامت محصول اروپا را کسب نموده است.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-10

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-10 دارای 8 مرحله فیلتراسیون می باشد و از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می کند. این دستگاه کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قادر به حذف کلیه میکروب ها و آلودگی ها موجود در آب می باشد. ویژگی منحصر به فرد دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال (OGENERAL) مدل RO-10 داشتن فیلتر قلیایی و فیلتر UV (اشعه فرابنفش) است. فیلترUV آب را ضدعفونی کرده و میکروب ها و باکتری های موجود در آب را حذف می کند. عملیات اصلی فیلتراسیون در این دستگاه توسط فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک انجام می شود و این ویژگی سبب افزایش کیفیت آب تصفیه شده و طول عمر بالای دستگاه خواهد شد. دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال RO-10 دارای مخزن ذخیره 4 گالنی مجزا است و می تواند 220 لیتر آب تصفیه شده در روز تولید کند و در اختیار مصرف کننده قرار دهد. کلیه فیلترهای استفاده شده در این دستگاه ساخت شرکت اجنرال هستند و از مواد  کاملاً مرغوب و بهداشتی تهیه شده اند.

 

دستگاه تصفیه آب اجنرال (OGENERAL) مدل RO-07

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اجنرال مدل RO-07 با استفاده از 7 عدد فیلتر و روش اسمز معکوس 99 درصد آلاینده ها، فلزات سنگین، ذرات معلق، کلر آزاد موجود در آب را حذف کرده و بو، رنگ و طعم آب را مطبوع می کند. این دستگاه دارای فیلتر ممبران 13 لایه می باشد، که اصلی ترین مرحله تصفیه آب را بر عهده دارد و دارای دقت 0.0001 میکرون است. دستگاه تصفیه آب اجنرال با استفاده از فیلتر مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن نظیر کلسیم، پتاسیم، منگنز و روی را به آب اضافه می کند و در مرحله آخر فیلتر قلیایی، PH آب را افزایش می دهد. این دستگاه طراحی بهینه ای دارد و فظای کمی را اشغال می کند. همچنین دارای مخزن آنتی باکتریال، هوزینگ های فودگرید و پمپ فشار قوی می باشد. 


دستگاه تصفیه آب اجنرال (OGENERAL) مدل RO-01 


دستگاه تصفیه آب اجنرال مدل RO-01 دارای فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشد. تمامی این فیلترها از مواد فودگرید ساخته شده اند و برای آب آشامیدنی مناسب هستند. این دستگاه از بهترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. در این روش آب با فشار از غشا فیلتر ممبران عبور کرده و آلاینده ها و ذرات معلق موجود در آن با دقت 0.0001 میکرون حذف می شوند. فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب اجنرال از برند فیلمتک آمریکا می باشد و کیفیت و دقت بسیار بالایی دارد. فیلتر مینرال در مرحله آخر مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می کند. هوزینگ های این دستگاه از مواد فود گرید و گیاهی ساخته شده اند. 
 

فروشگاه تصفیه آب آبین، سابقه درخشانی در حوزه تصفیه آب دارد و به عنوان اولین بازار آنلاین اینترنتی تخصصی تصفیه آب در ایران شناخته می شود. این مجموعه بزرگترین عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب مرغوب در ایران می باشد که از بهترین محصولات تصفیه آب در  بازار انتخاب شده اند. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان آبین با راه های ارتباط ما تماس برقرار کنید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر