خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ (Aqua Spring)

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ (Aqua Spring)

آب آشامیدنی در بسیاری از مناطق ایران دارای املاح و آلودگی بالایی است که مصرف طولانی مدت آن می تواند سبب بروز بسیاری از بیماری ها در انسان شود. افزایش سطح آگاهی مردم در این زمینه سبب شده که استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی کاربرد بسیار بالایی داشته باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی می توانند سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و استفاده از آنها تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. 

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی برای آب مصرفی روزانه خود را دارید، بهتر است که نسبت به برندهای معتبر و شناخته شده دستگاه تصفیه آب خانگی اطلاعات کافی داشته باشید. خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با برند معتبر یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. 

یکی از بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی، آکوا اسپرینگ است که دارای قطعات با بالاترین سطح کیفی می باشد. بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ را در ادامه بررسی می کنیم.

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ 

برند آکوا اسپرینگ (Aqua Spring) یکی از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های تصفیه آب تحت لیسانس آمریکا می باشد. این دستگاه های تصفیه آب در انواع مختلف 6 تا 10 مرحله ای و با بهترین کیفیت طراحی و تولید می شوند.

 این دستگاه ها دارای مخزن ذخیره آنتی باکتریال هستند که از رشد هر گونه میکروب در آب تصفیه شده جلوگیری می کند. تمامی دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی آکوا اسپرینگ مجهز به شیر اهرمی هستند که علاوه بر سطح کیفی بالا، شکل ظاهری مناسبی هم دارند. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دستگاه های تصفیه آب آکوا اسپرینگ که توسط شرکت آبین عرضه می شود می پردازیم. 


دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل RO-S151


این مدل دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ نوعی دستگاه 7 مرحله ای می باشد که برای ساخت آن از مواد بهداشتی و مرغوب استفاده شده است. دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل RO-S151 پس از تصفیه آب آشامیدنی توسط فیلتر قلیایی، سطح PH آب را در مقدار مناسب برای بدن تنظیم می کند. تولید آب قلیایی توسط این دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مزیت زیادی برای سلامتی انسان دارد و مصرف آن می تواند به بیماران دیابتی و بیماران کلیوی و ... کمک کند.


دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل UF-SF4000


این مدل دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ یکی از پیشرفته ترین محصولات این کمپانی است که دارای 10 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس است. دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل UF-SF4000 علاوه بر فیلترهای معمول، دارای فیلتر قلیایی، فیلتر UF و فیلتر بیوسرامیکی می باشد. یکی از ویژگی مهم این دستگاه تصفیه آب بهره گیری از روش اسمز معکوس و UF به صورت هم زمان است که سبب افزایش سطح کیفی آب به میزان قابل توجهی می شود. 

دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل UF-SF4000 کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و دارای استانداردهای معتبر بین المللی در زمینه تایید کیفیت کالا می باشد. استفاده از 10 مرحله فیلتراسیون در این دستگاه موجب می شود که هیچ گونه املاح و آلاینده مضری در آب باقی نماند. در مرحله آخر فیلتراسیون در ساختار این سیستم، فیلتر بیوسرامیکی کلیه املاح معدنی مفیدی که مصرف آنها برای بدن ضروری است را به آب اضافه می کند.


دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ مدل CHROME-BA 8


این دستگاه یکی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ است که در ساختار آن برای بهبود روند فیلتراسیون دستگاه از کیت هوشمند استفاده شده است. وجود کیت هوشمند در این دستگاه تصفیه آب باعث یادآوری زمان تعویض فیلترهای سیستم می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ مدل CHROME-BA 8 نوعی دستگاه 8 مرحله ای اسمز معکوس است که در ساختار آن از فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، محافظ ممبران، ممبران، پست کربن، مینرال و قلیایی برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ مدل CHROME-BA 8 این است که در ساختار آن از فیلتر محافظ ممبران و کیت هوشمند استفاده شده است. فیلتر محافظ ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا اسپرینگ مدل CHROME-BA 8 باعث حذف تمام آلاینده های فیزیکی و ذرات معلق می شود که این موضوع در افزایش طول عمر فیلترهای ممبران تا حد زیادی تاثیر گذار می باشد. 


«وب سایت آبین ارائه دهنده دستگاه های تصفیه آب خانگی با برندهای مختلف و بالاترین سطح کیفی می باشد و فرصت دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کالا با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر