دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی SSV

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی SSV


امروزه به دلیل آلودگی بالا آب آشامیدنی استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی با استقبال زیادی مواجه شده است. آشامیدن آب آلوده منشا بسیاری از بیماری ها می باشد. دستگاه های تصفیه آب قادر به حذف املاح و ناخالصی های موجود در آب می باشند. در نتیجه آب تولید شده کاملا شفاف و گوارا می باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلف دارند و برای تصفیه آب از روش ها و فیلترهای متفاوتی استفاده می کنند. یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی برند معروف SSV است. در این مقاله قصد داریم با بهترین دستگاه های تصفیه آب قلیایی اس اس وی آشنا شویم. مصرف آب قلیایی موجب تنظیم PH بدن در محدوده بازی و PH مفید برای بدن می شود و تحقیقات فواید استفاده از آن برای بدن اثبات کرده است.

 

خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی اس اس وی

 

کمپانی اس اس وی (SSV) یکی از شناخته ترین برندهای تولید کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی در سراسر دنیا است و در ساخت محصولات خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. دستگاه های تصفیه آب SSV با وجود کیفیت ساخت بسیار بالا نسبت به نمونه های مشابه خود از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. دستگاه های تصفیه آب اس اس وی دارای انواع و مدل های مختلف می باشند و برای تولید آب تصفیه شده از 6 تا 10 مرحله تصفیه آب به روش اسمز معکوس استفاده می کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه تصفیه آب خانگی SSV بهره گیری از فیلتر نانوسیلور در برخی از مدل های آن است. این فیلتر خاصیت آنتی باکتریال دارد و جهت از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و دیگر میکروارگانیسم ها در آب در این محصولات استفاده می شود.  در ادامه دو مدل از بهترین دستگاه های تصفیه آب قلیایی اس اس وی آشنا می شویم.

 

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل UltraPro-X800

 

دستگاه تصفیه آب خانگی مدل UltraPro-X800 یکی از بهترین دستگاه های ساخت کمپانی اس اس وی است، که از روش اسمز معکوس برای تولید آب سالم و تصفیه شده استفاده می کند. این دستگاه 8 مرحله فیلتراسیون دارد و از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند. در این روش 99 درصد آلاینده و فلزات سنگین موجود در آب حذف می شوند. بدنه دستگاه تصفیه آب اس اس وی از جنس فایبرگلاس است که سبب سبک تر شدن دستگاه شده است. ویژگی مهم دستگاه تصفیه آب خانگی مدل UltraPro-X800 استفاده از فیلتر قلیایی، اکسیژن ساز و ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک می باشد، که موجب عملکرد فوق العاده و تولید آب قلیایی در این دستگاه خواهد شد.

  

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxSpring X810

 

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxSpring X810 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اس اس وی می باشد، که طی 8 مرحله فیلتراسیون به روش اسمز معکوس و استفاده از فیلتر قلیایی می تواند آب آشامیدنی سالم و قلیایی تولید کند. این دستگاه در ابعاد مناسب طراحی شده است، به طوری که برای استفاده زیر سینک مناسب می باشد. مزیت های مهم دستگاه تصفیه آب خانگی SSV، بهره گیری از فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک، فیلتر محافظ ممبران هستند. نصب فیلتر محافظ ممبران بر روی دستگاه تصفیه آب خانگی موجب افزایش طول عمر فیلتر ممبران می شود. فیلتر ممبران مهم ترین و گران ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد و محافظت از آن اهمیت زیادی دارد. دو فیلتر آخر دستگاه تصفیه آب اس اس وی فیلترهای سوپر مینرال و قلیایی می باشند. فیلتر سوپر مینرال مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه کرده و فیلتر قلیایی ph آب را افزایش می دهد. 

 

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxTec X830

 

دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل MaxTec X830 با استفاده از 8 مرحله فیلتراسیون و روش اسمز معکوس آب را تصفیه می کند. اسمز معکوس بهترین روش تصفیه آب می باشد و از فیلتر ممبران برای تصفیه آب استفاده می کند. فیلتر ممبران این دستگاه فیلمتک آمریکایی می باشد و بالاترین دقت و بهترین کیفیت را در بین فیلترهای ممبران موجود در بازار دارد. دستگاه تصفیه آب SSV دارای فیلتر نانو سیلور برای حذف میکروب ها و عوامل بیماری زا می باشد. بدنه این دستگاه فلزی با رنگ الکترواستاتیک می باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد. دستگاه تصفیه آب اس اس وی مواد معدنی را به وسیله فیلتر مینرال به آب اضافه کرده و با استفاده از فیلتر قلیایی PH آب را افزایش می دهد. 

 

انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال و مرغوب علاوه بر کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه، شما را برای مدت طولانی از آب سالم و کاملاً بهداشتی برخوردار می سازد. فروشگاه تصفیه آب آبین بزرگترین تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی از برندهای معتبر و شناخته شده است و برای رفاه بیشتر مشتریان خود امکان خرید آسان و اینترنتی کلیه محصولات تصفیه آب را مهیا کرده است. اگر در انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی متناسب با نیاز خود دچار تردید شده اید، برای مشورت با کارشناسان مجرب تیم ما و دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر