خرید دستگاه تصفیه آب هیوندای (Hyundai)

خرید دستگاه تصفیه آب هیوندای (Hyundai)

 

نوشیدن آب آلوده منشا اصلی بسیاری از بیماری ها می باشد و آب تصفیه شهری کیفیت لازم برای آشامیدن را ندارد و به درستی تصفیه نمی شود، به همین دلیل دستگاه های تصفیه آب تبدیل به وسیله ضروری برای خانواده ها شده است. با انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت می توانید همیشه از  آب سالم و با کیفیت استفاده کنید. شاید در هنگام خرید دستگاه به این سوال برخورده باشید که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ در این مقاله می خواهیم شما را با یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا کنیم. 

 

بهترین دستگاه های تصفیه آب هیوندای

 

کمپانی هیوندای از برندهای مطرح در تولید تجهیزات تصفیه آب و آبسردکن در سراسر دنیا می باشد. محصولات این کمپانی علاوه بر کیفیت فوق العاده خود دارای طراحی منحصر به فردی هستند، که آن را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کرده است. قیمت دستگاه های تصفیه آب هیوندای در مقایسه با بسیاری از محصولات با کیفیت پایین بیشتر است، که این مساله به نسبت کیفیت عالی دستگاه تصفیه آب هیوندای و کاربری آسان از دستگاه، ارزشمند می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS

 

دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS ساخت کمپانی پرآوازه هیوندای واکورتک می باشد و طراحی منحصر به فردی دارد. این دستگاه زیر سینک نصب می شود و فظای کمی را اشغال می کند. طراحی ویژه دستگاه تصفیه آب هیوندای سبب تعویض آسان و بدون دردسر فیلترهای دستگاه شده است و مهم ترین مزیت این دستگاه محسوب می گردد. دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک ظاهر خوبی به نسبت دیگر دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی دارد. 

فیلترهای به کار رفته در این دستگاه از نوع Quick fitting هستند و از مواد اولیه بهداشتی و درجه یک تهیه شده اند. دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS دارای 4 مرحله فیلتراسیون است، که توسط فیلترهای الیافی (سدیمنت)، فیلتر کربنی، ممبران و فیلتر پست کربن انجام می شود. فیلترهای این دستگاه ویژه برند هیوندای هستند و در هنگام تعویض آنها لازم است، باید از فیلترهای خود برند هیوندای استفاده شود. فیلترهای دستگاه تصفیه آب هیوندای به صورت اینلاین می باشند و به صورت جداگانه درون هوزینگ قرار نمی گیرند. به همین دلیل تعویض آن ها نیز بسیار راحت است. 

فیلتر الیافی مرحله اول تصفیه آب را بر عهده دارد و قادر به حذف گل و لای، شن، ماسه، لجن و ذرات معلق بزرگتر از 5 میکرون موجود در آب را دارد. در مرحله دوم فیلتر کربنی کلر، تری هالومتان ها، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می کند. فیلتر پست کربن نیز قادر به حذف بو، رنگ و طعم نامطبوع آب مانده در مخزن را می باشد. 

دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک از بهترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند و فیلتر ممبران اصلی ترین وظیفه را بر عهده دارد. فیلتر ممبران در این دستگاه توانایی بالایی در حذف آلاینده ها و فلزات سنگین موجود در آب دارد و می تواند در هر شبانه روز 75 گالن (283 لیتر) آب را تصفیه کند. دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای به دلیل استفاده از روش اسمز معکوس جهت  تصفیه آب به همراه مخزن تصفیه آب مرغوب 3.2 گالنی برند هیوندای به مصرف کننده تحویل داده می شود. این دستگاه جهت اطمینان خریدار به همراه برگه اصالت کالا می باشد، که نشان دهنده کیفیت فوق العاده این محصول است. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS را دارید از وجود برگه اصالت کالا در کارتن دستگاه مطمئن شوید.


دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HW-UP-100M

 

دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HW-UP-100M محصولی وارداتی از کشور کره جنوبی و برند هیوندای واکورتک است. این دستگاه طراحی ویژه و  ظاهری زیبا دارد و به لحاظ کیفیت و طراحی آن را از سایر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند. دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک به صورت کیسی می باشد و می توان از آن بر روی میز، نصب بر روی دیوار و زیر سینک استفاده کرد. فیلتراسیون در این دستگاه توسط فناوری اسمز معکوس و توسط فیلترهای مرغوب برند هیوندای صورت می گیرد. دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای دارای 4 مرحله فیلتراسیون می باشد و تمامی فیلترها کیفیت ساخت عالی دارند و شامل فیلترهای الیافی پلی پروپیلن، کربن گرانول، ممبران و فیلتر پست کربن می باشند. عمر متوسط فیلترهای پیش تصفیه این دستگاه در حدود 6 تا 9 ماه و فیلتر ممبران به طور متوسط 2 سال است و پس از این مدت باید با فیلترهای خود برند هیوندای تعویض شوند. 

دستگاه تصفیه آب خانگی هیوندای واکورتک مدل HW-UP-100M با استفاده از 4 مرحله فیلتراسیون آلاینده ها، فلزات سنگین، ذرات معلق، کلر، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می کنند. فیلترهای این دستگاه اینلاین می باشند و به راحتی می توان آن ها را تعویض کرد. فیلتر الیافی دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک ذرات معلق را حذف کرده و فیلترهای کربنی کلر، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می کنند. کلر در تصفیه آب شهری برای حذف میکروب ها و باکتری ها به آب اضافه می شود، در حالی که این ماده برای انسان مضرات جبران ناپذیری به همراه دارد. ترکیبات کلر در آب مثل تری هالومتان ها سرطان زا می باشند. روش اسمز معکوس بهترین روش تصفیه آب می باشد و دقت بسیار بالایی دارد. فیلتر ممبران در این روش مهم ترین نقش را دارد. این فیلتر قادر به حذف آلاینده ها و فلزات سنگین موجود در آب با دقت بالایی می باشد و TDS آب را به طور چشمگیری کاهش می دهد. TDS میزان مواد محلول موجود در آب می باشد، که بالا بودن میزان آن موجب بیماری های قلبی، عروقی و کلیوی می شود. 

 

بازار اینترنتی آبین عرضه کننده انواع دستگاه های تصفیه آب مرغوب به بازار ایران است، که از بهترین محصولات در سراسر دنیا انتخاب شده اند. کیفیت بالای محصولات آبین و خدمات پس از فروش منحصر به فرد این مجموعه از مزیت های مهم خرید از وب سایت آبین می باشد. این مجموعه برای رفاه بیشتر مشتریان خود امکان برقراری ارتباط با متخصصان خود را فراهم کرده است، به این منظور با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر