قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT)

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT)

دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت (KENT)، دارای قطعات با بالاترین سطح کیفی می باشند و توانایی مطلوبی برای حذف تمام آلاینده های آب دارند. دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت تولید شده در کشور هند و با رعایت اصول لازم می باشند. یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت (KENT)، استفاده از تکنولوژی های بروز در ساخت آن است. در ساختار اکثر دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت از روش UF و RO به صورت هم زمان استفاده می شود و با توجه به این موضوع دارای بهترین عملکرد برای فیلتراسیون هستند.

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت، بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود. یکی از مهم ترین پارامترهایی که در تعیین قیمت دستگاه های تصفیه آب کنت (KENT) تاثیر گذار هستند، تعداد فیلترها در ساختار دستگاه و روش فیلتراسیون آن می باشد.

دستگاه های تصفیه آب خانگی KENT دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف هستند، این موضوع باعث شده تا توجه به نوع و ویژگی های سیستم برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. برخی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT) را در ادامه بررسی می کنیم. 


بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT)


دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت با مدل های مختلفی ارائه می شوند، بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب کنت (KENT) شامل موارد زیر می شوند:


دستگاه تصفیه آب دیواری کنت (KENT) مدل Grand Plus 


این دستگاه تصفیه آب خانگی محصولی با بالاترین سطح کیفی از برند مشهور کنت می باشد، که برای استفاده به صورت دیواری و در ابعاد کوچک تر نسبت به دستگاه های تصفیه آب دیگر طراحی و ساخته شده است. دستگاه تصفیه آب دیواری کنت مدل Grand Plus بر اساس تکنولوژی های روز تولید شده است و فیلترهای تعبیه شده در ساختار آن، بر پایه گیاهی و سطح کیفی بسیار مطلوب می باشند. 

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT) مدل Grand Plus شامل فیلترهای الیافی، نانو کربن فعال، ممبران UF، ممبران RO و فیلتر UV می شوند. استفاده از فیلتر UV در ساختار این دستگاه، باعث از بین بردن تمام آلاینده های میکروبی و میکروارگانیسم های آب می شود و سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ساختار دستگاه های تصفیه آب کنت از TDS Controller استفاده می شود، این قابلیت می تواند در کنترل کیفیت آب تا حد زیادی تاثیر گذار باشد. یکی از عواملی که می تواند به ساختار فیلترهای ممبران آسیب برساند عدم توجه به تعویض به موقع فیلترهای پیش تصفیه است؛ در ساختار این دستگاه، امکان هشدار تعویض فیلتر وجود دارد، این موضوع یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه تصفیه آب خانگی کنت مدل Grand Plus است. 


دستگاه تصفیه آب رومیزی-دیواری کنت مدل  Pearl


این دستگاه دارای قابلیت تصفیه آب به روش های RO ،UF و UV به صورت هم زمان می باشد و می تواند تمام آلاینده های آب را حذف کند. در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی کنت مدل Pearl از قطعات و فیلترهایی با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است و با توجه به این موضوع بهترین عملکرد را در فیلتراسیون آب دارند. دستگاه تصفیه آب کنت مدل pearl ابعاد مناسبی دارد و به گونه ای طراحی شده که برای استفاده به صورت رومیزی و دیواری مناسب می باشد.

استفاده از قطعات استاندارد و با سطح کیفی بالا در ساختار دستگاه تصفیه آب خانگی کنت مدل Pearl باعث می شود که روند تصفیه آب در دستگاه به صورت بهداشتی انجام شود. دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت تولید شده بر اساس روز ترین تکنولوژی ها هستند و در ساختار آنها از پلاستیک نشکن ABS استفاده شده است. برخی از مهم ترین مزیت های دستگاه تصفیه آب خانگی کنت مدل Pearl این است که این سیستم ها مجهز به TDS Controller و سیستم هوشمند برای هشدار تعویض فیلتر هستند و در ساختار آنها فیلترهایی با سطح کیفی بسیار بالا استفاده شده است.  


دستگاه تصفیه آب خانگی کنت (KENT) مدل Excell Plus


این دستگاه دارای قابلیت حذف آلاینده های آب با دقت بسیار بالایی می باشد و در ساختار آن از فیلترهای تصفیه آب با سطح کیفی بسیار بالایی استفاده شده است. در ساختار دستگاه تصفیه آب کنت مدل Excell Plus از تکنولوژی RO و UF استفاده شده و دارای فیلتر UV برای حذف آلاینده های میکروبی می باشند. یکی از ویژگی های این دستگاه، داشتن مواد پلاستیکی نشکن ABS است. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت مدل Excell Plus دارای سیستم هوشمند کامپیوتری برای تعیین زمان دقیق تعویض فیلترهای دستگاه می باشد. اتصالات تعبیه شده در ساختار دستگاه های تصفیه آب کنت از نوع فیتینگی هستند، که این موضوع باعث راحت تر شدن تعویض فیلترها و البته جلوگیری از ایجاد نشتی سیال در سیستم می باشد. 


فیلتر دستگاه تصفیه آب کنت (KENT)


در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت از فیلترهای اختصاصی استفاده می شود و بر همین اساس بعد از خرید دستگاه تنها فیلترهای تصفیه آب با همین برند در ساختار دستگاه های تصفیه آب کنت قابل نصب هستند. فیلترهای تصفیه آب کنت معمولا با بالاترین سطح کیفی تولید می شوند و بر همین اساس طول عمر بالایی دارند. 

در کنار این در ساختار فیلترهای کربنی کنت از مواد اولیه بر پایه گیاهی استفاده شده تا ضمن عملکرد مطلوب برای از بین بردن آلاینده های آب، هیچ نوع ماده ای را به آن وارد نکنند. 


«وب سایت آبین در کنار ارائه دستگاه های تصفیه آب خانگی با بالاترین سطح کیفی، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای خرید کالا و دریافت مشاوره در این زمینه با مراجعه به وب سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر