خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو

 

خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی به علت کیفیت پایین آب آشامیدنی شهری برای همه افراد ضروری شده است. یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی، برند آکوا پرو است. دستگاه های تصفیه آب این برند محصولات با کیفیت کشور تایوان هستند، که تحت لیسانس آمریکا طراحی و تولید می شوند. دستگاه های تصفیه آب خانگی آکوا پرو انواع و مدل های مختلفی از 6 تا 10 مرحله فیلتراسیون را شامل می شوند. این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و تمامی نیاز شما به آب آشامیدنی سالم و همچنین مواد معدنی و ویتامین ها که عمدتاً در قرص های ویتامین وجود دارند، برآورده می کند. در این مقاله قصد داریم با ویژگی های مهم دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو آشنا شویم.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

 

به منظور گندزدایی آب شرب شهری معمولاً به آب مقادیر زیادی گاز کلر افزوده می شود و امروزه ثابت شده است که مصرف آب حاوی کلر می تواند موجب افزایش احتمال ابتلا به سرطان، بیماری های قلبی، عروقی و مشکلات تنفسی در انسان شود. آب خروجی از دستگاه تصفیه آب آکوا پرو کیفیت بسیار بالایی دارد و عاری از کلر و هرگونه ناخالصی و املاح مضر می باشد. این دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو به دلیل بهره گیری از قطعات بسیار مرغوب و ظاهر زیبا در میان مصرف کنندگان تصفیه آب به محبوبیت بالای دست یافته اند و از پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی به شمار می آیند. دستگاه های تصفیه آب خانگی تنوع بالایی از نظر تعداد فیلترها و طراحی دستگاه می باشد و می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از  مصرف کنندگان باشد. 

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و کیفیت ساخت بالای دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو به مصرف کننده اطمینان می دهد که آب تصفیه شده کاملاً سالم و گوارا است و تمامی مواد معدنی مورد نیاز بدن که باید از طریق مواد غذایی و قرص های ویتامینه تامین شوند، در طی فرایند فیلتراسیون در این دستگاه به آب افزوده می شود. قیمت دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو به تعداد و نوع فیلترها بکار رفته، جنس مواد اولیه استفاده شده و نوع طراحی دستگاه بستگی دارد، هرچه تعداد مراحل فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب آکوا پرو بیشتر باشد، دستگاه قیمت بالاتری دارد. 


اجزای مهم دستگاه تصفیه آب آکواپرو

 

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب آکوا پرو دستگاه زیرسینکی می باشد و تصفیه آب در این دستگاه توسط فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر ممبران، پست کربن و مینرال انجام می شود. اجزای مهم دستگاه تصفیه آب آکوا پرو که آن را از دیگر محصولات تصفیه آب متمایز می کند، شامل موارد زیر هستند:


•    مخزن تصفیه آب آکواپرو: تمامی دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو دارای مخزن 4.4 گالنی آنتی باکتریال هستند، که اجازه رشد هیچگونه عامل میکروبی را نمی دهد. 
•    ست فیلترهای تصفیه آب آکواپرو: فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب آکوا پرو از مواد اولیه مرغوب و کاملاً بهداشتی تهیه شده اند. فیلترهای این دستگاه به دو دسته کارتریجی و اینلاین تقسیم می شوند. فیلترهای پیش تصفیه و ممبران دارای هوزینگ دابل اورینگ هستند، که ایجاد نشتی در دستگاه تصفیه آب را به حداقل می رساند. اورینگ ها ساخت کشور تایوان هستند و جهت بهداشت و سلامت بیشتر آب تصفیه شده از مواد اولیه کاملاً بهداشتی تهیه شده اند.

•    شیر برداشت اهرمی آکواپرو: دستگاه های زیر سینکی آکوا پرو دارای شیر برداشت اهرمی مرغوب و زیبایی هستند، که با نصب بر روی سینک، به آشپزخانه شما جلوه زیباتری می دهد. شیر برداشت این دستگاه کیفیت بسیار خوبی دارد و به راحتی خراب نمی شود. 
•    پمپ تصفیه آب خانگی آکواپرو: پمپ تصفیه آب مورد استفاده نوعی پمپ فشار قوی 125PSI است. پمپ تصفیه آب دستگاه های خانگی آکوا پرو محصول بسیار با کیفیت کشور تایوان می باشد. برای تامین انرژی الکتریکی موردنیاز این پمپ از آداپتور 1.5 میلی آمپر استفاده می شود.
•    اتصالات اورگانیک: در دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو جهت افزایش کیفیت آب خروجی و رعایت اصول بهداشتی لازم از اتصالات کاملاً اورگانیک و گیاهی تایوانی استفاده شده است. 

 

بازار آنلاین آبین بزرگترین عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب آکوا پرو در ایران است که به دلیل بیش از یک دهه سابقه در این حوزه و ارائه دستگاه های تصفیه آب اورجینال تایوانی و قیمت های رقابتی به محبوبیت بالایی در بازار تصفیه آب و در میان مصرف کنندگان دست یافته است. اگر در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه خانگی مناسب دچار تردید شده اید، برای بهره گیری از مشاوره متخصصان مجرب ما به صورت رایگان با شماره های موجود در وبسایت تماس برقرار کنید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر