خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)

سافت واتر از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی است، که دارای فیلترهایی با بالاترین سطح کیفی می باشد. استفاده از قطعات تایوانی در ساختار این دستگاه ها باعث شده تا در کنار عملکرد مطلوب برای فیلتراسیون، هیچ مشکلی در ساختار آنها بعد از نصب بروز نکند. با توجه به این که برای ساخت دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر تمام نکات و پارامترهای لازم رعایت شده است، بهترین عملکرد را برای فیلتراسیون دارند و سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. 

در ادامه مهم ترین مطالبی را که قبل از خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water) باید به آنها توجه کنید بررسی می کنیم. 


راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر


دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر دارای تنوع بالایی بر اساس مدل و ساختار هستند. این موضوع باعث شده تا توجه به برخی نکات و پارامترها برای خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر اهمیت زیادی داشته باشد. موارد زیر از مهم ترین نکاتی هستند که برای خرید دستگاه های تصفیه آب سافت واتر (Soft Water) باید به آنها توجه کنید:

1- بررسی اصل بودن دستگاه: دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر، با قطعات تایوانی و در ایران مونتاژ می شوند. برخی از تولید کنندگان برای کاهش قیمت دستگاه، از قطعات با سطح کیفی پایین استفاده می کنند، که این موضوع می تواند سطح کیفی دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با توجه به این موضوع بهتر است قبل از خرید، اصل بودن قطعات را بررسی کنید. 

2- خرید از فروشگاه معتبر: از آن جایی که بررسی اصالت قطعات دستگاه های تصفیه آب خانگی می تواند کمی دشوار باشد، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از فروشگاه های معتبر بهترین راهکار است. 

3- بررسی نوع فیلترها: در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر، می توان از فیلترهای متفاوتی استفاده کرد که دارای مدل های مختلفی هم با توجه به این موضوع هستند. برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر می توانید فیلترها را بررسی کرده و با توجه به کارکرد آنها بهترین نوع دستگاه را انتخاب کنید. 

4- بررسی ویژگی های و ظرفیت مخزن دستگاه: دستگاه های تصفیه آب سافت واتر (Soft Water) دارای ویژگی های متفاوتی هستند و مخزن های تعبیه شده در ساختار آنها می توانند با ظرفیت های مختلفی ارائه شوند. بهتر است با توجه به کاربرد ظرفیت مخزن را هم مشخص کنید. 


فیلترهای دستگاه تصفیه آب سافت واتر


مراحل فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر به تعداد فیلترهای نصب شده در دستگاه بستگی دارد. این دستگاه ها از 6 تا 10 مرحله فیلتراسیونبرای تولید آب تصفیه شده استفاده می کنند، اما به طور کلی فیلترهایی که در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر تعبیه می شوند موارد زیر هستند: 


•    فیلتر الیافی (پلی پروپیلن): حذف گل و لای، شن و ماسه و مواد معلق از آب
•    فیلتر کربن گرانول (کربن پودری): حذف کلر و مواد آلی موجود در آب
•    فیلتر کربن بلاک: حذف مواد آلی و کلر باقی مانده در آب که از فیلتر مرحله قبل عبور کرده اند.
•    فیلتر ممبران اسمز معکوس: حذف کلیه ناخالصی ها، املاح و آلاینده های موجود در آب
•    فیلتر پست کربن (کربن خطی): حذف بو و طعم آب در اثر ماندن طولانی مدت در مخزن
•    فیلتر مینرال (مواد معدنی): جهت افزودن مواد معدنی مفید بدن به آب
•    فیلتر قلیایی آب (آلکالاین): تولید آب قلیایی 
•    فیلتر اشعه فرابنفش (لامپ یووی): برای ضدعفونی کردن و حذف میکروب های موجود در آب

در ساختار دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر از فیلترهای ممبران RO فیلمتک استفاده می شود که بهترین عملکرد را برای حذف آلاینده های آب دارند. ممبران ها با تعبیه در دستگاه می توانند علاوه بر کاهش TDS آب باعث حذف نیترات، نیتریت و دیگر آلاینده های شیمیایی آب شوند.


خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water)


برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر، توجه و بررسی دقیق اصالت قطعات و دستگاه اهمیت زیادی دارد. استفاده از قطعات با سطح کیفی پایین در ساختار آن می تواند باعث کاهش کیفیت آب شود. این موضوع باعث شده تا توجه به کیفیت قطعات و فیلترها برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی داشته باشد. همان طور که پیش تر هم گفته شد برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر اصل، توجه به خرید کالا از فروشگاه معتبر بهترین راهکار است. این موضوع به شما اطمینان می دهد که کالای خریداری شدن با قطعات اصل و بالاترین سطح کیفی تولید شده است. 


معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر


موارد زیر از بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water) هستند: 


1- دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل RO7-orp: در ساختار این دستگاه از هوزینگ های دبل اورینگ برای آب بندی بهتر استفاده شده است و بر اساس طراحی و ساختار، فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این دستگاه مجهز به فیلتر قلیایی است که باعث افزایش PH آب و سطح کیفی آب به میزان قابل توجهی می شود. 

2- دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر: فیلترهای تعبیه شده در ساختار این دستگاه بر پایه گیاهی و با بالاترین سطح کیفی تعبیه شده اند. دستگاه های تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای سافت واتر دارای استانداردهای معتبر مثل NSF هستند و در ساختار آنها برای کنترل فشار آب ورودی به ممبران از گیج فشار استفاده می شود. 

یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر این است که نسبت به جنس قطعات و ساختار، دارای قیمت مناسبی هم هستند. 


«در صورت تمایل برای خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی و نیاز به دریافت مشاوره در این زمینه با مراجعه به وب سایت abin.ir از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر