خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا

خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا


آشامیدن آب آلوده منشا بسیاری از بیماری ها می باشد. آب تصفیه شهری نیز کیفیت کافی برای آشامیدن را ندارد و در بسیاری از مناطق افراد از کیفیت پایین آب لوله کشی ناراضی هستند. برای رفع این مشکل خرید دستگاه تصفیه آب خانگی راه حل مطمئنی می باشد. دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی، از بهترین انواع دستگاه ها می باشند. یکی از بهترین برندهای سازنده دستگاه تصفیه آب، برند سی سی کا است. این برند در میان خریداران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اصل سی سی کا می توانید آب سالم و تمیز بنوشید و همچنین از مشکلاتی که بسیاری از دستگاه های بی کیفیت دارند، راحت شوید. در این مقاله به بررسی قیمت، خرید و انواع دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا را بررسی می کنیم. 


انواع دستگاه تصفیه آب خانگی CCK 


همانطور که گفتیم دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل ها مختلفی دارد، که تفاوت آن ها در تعداد و نوع فیلترها می باشد. این نوع دستگاه در صورت داشتن کمترین تعداد فیلتر نیز، آب آشامیدنی سالم و با کیفیت تولید می کند. در ادامه بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب CCK را بررسی می کنیم: 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK) مدل RO-GOLD 2020 PRO: این دستگاه محصول با کیفیت کشور تایوان و برند سی سی کا است و بر اساس معتبرترین استانداردهای جهانی تولید شده است. دستگاه تصفیه آب سی سی کا با استفاده از روش اسمز معکوس و 9 عدد فیلتر از جمله فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، فیلتر محافظ ممبران، ممبران 13 لایه فیلمتک، پست کربن، فیلتر مینرال، قلیایی و اکسیژن ساز آب را به خوبی تصفیه می کند. آب تولید شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل RO-GOLD 2020 PRO کیفیت بسیار بالایی دارد و یونیزه شده (قلیایی) و اکسیژن دار می باشد. نوشیدن آب قلیایی و اکسیژن دار برای بدن مفید است و موجب شادابی و نشاط می شود. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه داشتن فیلتر محافظ ممبران است. این فیلتر از گرفتگی و خراب شدن زودهنگام فیلتر ممبران جلوگیری می کند. 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای مدل RO-GOLD 2020: یکی از بهترین محصولات برند سی سی کا، دستگاه تصفه آب RO-GOLD 2020 است. تمامی قطعات استفاده شده در این دستگاه ساخت کشور تایوان می باشند و کیفیت بسیار بالایی دارند. این دستگاه توانایی حذف آلاینده ها، ذرات معلق و دیگر آلودگی های موجود در آب را دارد. همچنین در سه مرحله آخر فیلترهای مینرال، قلیایی و اکسیژن دار خواص آب را بهبود می دهند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا 8 مرحله فیلتراسیون دارد و از بهترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. در این روش فیلتر ممبران اهمیت بسیار زیادی دارد و مهم ترین وظیفه را بر عهده دارد. فیلتر ممبران آلاینده ها و فلزات سنگین موجود در آب را با دقت 0.0001 میکرون حذف می کند. 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل RO-GOLD 2019: این دستگاه یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند سی سی کا است، که با استفاده از 6 مرحله فیلتراسیون آب را به خوبی تصفیه می کند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا در 5 مرحله اول آب را تصفیه می کند و در مرحله آخر مواد معدنی مورد نیاز بدن را به وسیله فیلتر مینرال به آب اضافه می کند. روش تصفیه آب این دستگاه نیز اسمز معکوس است و فیلتر ممبران به دلیل اهمیتی که در تصفیه آب دارد، از برند فیلمتک آمریکا انتخاب شده است. فیلتر ممبران فیلمتک بهترین کیفیت را در بین فیلترهای ممبران موجود در بازار دارد و از 13 لایه غشا نیمه تراوا ساخته شده است. دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل RO-GOLD 2019 دارای بدنه به رنگ طلایی می باشد و  مشخصات دستگاه و نام برند سی سی کا به صورت برجسته روی آن حک گردیده است. این ویژگی اصالت این دستگاه را به خوبی نشان می دهد. 


•    دستگاه تصفیه آب خانگی CCK مدل S8: این دستگاه با استفاده از روش اسمز معکوس و 8 عدد فیلتر از جمله فیلترهای الیافی، کربن گرانول، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و فیلتر مینرال آب کاملاً سالم و گوارا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. تولید آب اکسیژن دار در دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا سبب افزایش میزان اکسیژن در خون و اکسیژن رسانی بهتر به بافت های بدن خواهد شد. بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم تهیه شده است و طراحی دستگاه برای قرار گیری در زیر سینک آشپزخانه مناسب می باشد. یکی از ویژگی های دستگاه تصفیه آب خانگی  CCK مدل S8 استفاده از مخزن ذخیره آنتی باکتریال، فیلترها و هوزینگ های فودگرید است.

 

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا 


دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا دارای مدل های مختلفی می باشد و قیمت مدل های مختلف آن با هم متفاوت است. در این قسمت به بررسی عوامل موثر بر قیمت دستگاه های تصفیه آب CCK می پردازیم: 


•    تعداد فیلتر: دستگاه های تصفیه آب از 5 تا 10 عدد فیلتر دارند. هر چه تعداد فیلترهای دستگاه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا در 5 مرحله آب را به خوبی تصفیه می کند، فیلترهای بیشتر برای تصفیه بیشتر و افزایش خواص آب می باشد. 
•    نوع فیلتر: فیلترهای مختلف قیمت های متفاوتی دارند، به همین دلیل نوع فیلترهای نصب شده بر روی دستگاه در قیمت کلی تاثیر می گذارد. برای مثال فیلتر UV به نسبت فیلترهای دیگر قیمت بالاتری دارد. 
•    جنس بدنه دستگاه: جنس بدنه دستگاه تصفیه آب بر روی قسمت آن تاثیر می گذارد. بدنه دستگاه پلاستیکی یا استیل می باشد. مقاومت بدنه اهمیت بسیار زیادی دارد. البته تمامی دستگاه های تصفیه آب سی سی کا بدنه محکم و مقاومی دارد و معمولا استیل یا ترکیب استیل و پلاستیک می باشند. 

 

تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی CCK اصل و با کیفیت نیستند و در بازار محصولات غیر مرغوب و تقلبی نیز وجود دارد. محصولات تقلبی علاوه بر اینکه کیفیت خوبی ندارند، آب آشامیدنی سالم نیز تولید نمی کنند. برای خریداران تشخیص اصل بودن دستگاه کار ساده ای نیست. برای اطمینان بیشتر از مرغوبیت دستگاه تصفیه آب خانگی توصیه می شود، که این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید.


فروشگاه تصفیه آب Abin عرضه کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی CCK اورجینال است و مرغوبیت تمامی محصولات خود را تضمین می کند. چنانچه قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی CCK را دارید با کارشناسان فروش تیم ما تماس بگیرید.


 

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
نظرات (1)
میترا اسماعیلی
میترا اسماعیلی
سلام. دارم بررسی میکنم که چه تعداد فیلتر داخل دستگاه تصفیه آب باشه میتونیم به کیفیت آب اعتماد کنیم. فیلتر ممبران که یکی از بهترین و درجه یک ترین فیلتر‌های تصفیه آب هستش
ارسال نظر