معرفی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل G1200

معرفی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل G1200

کمپانی شیائومی با معرفی مدل 1200G به طور رسمی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی خود، رونمایی کرد. دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل 1200G از ویژگی های هوشمندی برخوردار است. از جمله این مشخصه ها باید به آبدهی بسیار سریع و شیر آب تصفیه شده با صفحه نمایشگر اشاره کرد.


در سال های گذشته اخبار زیادی مبتنی بر آلودگی آب آشامیدنی در سراسر جان منتشر شده است. این آلاینده ها از طریق صنایع مختلف، سموم کشاوری و آفت کش ها وارد منابع آب آشامیدنی شده و سلامت انسان ها را با مخاطرات زیادی رو به رو می کنند.


در این مطلب برآنیم تا شما را با ویژگی های خاص و منحصر به فرد دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل 1200G آشنا کنیم. پس تا انتها با آبین همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب نمایید.


دستگاه تصفیه آب جدید شیائومی مدل 1200G


برند شیائومی در کشور چین، در عرضه تکنولوژی و ساخت لوازم هوشمند، دنیا را شگفت زده کرده است. علاوه بر گوشی های هوشمند، لوازم خانگی و آشپزخانه، اکنون شاهد ساخت دستگاه تصفیه آب با راندمان عملکردی بسیار بالای آن هستیم.


دستگاه تصفیه آب Xiaomi، ابعادی معادل 427*158.5*429.5 میلی متر دارد. به لطف طراحی کشیده محصول می توانید بدون اشغال فضای چندان زیادی به سادگی آن را در کابینت آشپزخانه قرار دهید.


این تصفیه اب خانگی پس از رونمایی آن توسط کمپانی شیائومی به ارزش 2999 یوان چین قیمت گذاری شد. در حال حاضر مبلغ قیمت این محصول، معادل 392 یورو یا 462 دلار است. فروش این دستگاه خارق العاده فعلا تنها در کشور چین راه اندازی شده است و به زودی به سراسر جهان نیز صادر می گردد.


سیستم تصفیه آب دستگاه شیائومی 1200G


در ساخت دستگاه تصفیه آب شیائومی، از فناوری اسمز معکوس هشت مرحله ای استفاده شده است. همچنین یک فیلتر تصفیه آب خانگی ثانویه RO نیز در آن تعبیه شده است تا به دستگاه در برابر گرفتگی های احتمالی کمک کند. به بیان دیگر، دستگاه با استفاده از آب تصفیه شده بک واش می شود. با چرخش آب درون دستگاه، ذرات تصفیه نشده موجود در آن حذف می گردند.


بالاترین سرعت تصفیه آب


یکی از بزرگترین مزایایی که دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل 1200G نسبت به سایر رقبای خود دارد، امکان بهره برداری فوق سریع از آب تصفیه شده است. دستگاه 1200G، سریع ترین مدل از این برند محسوب می شود.


فرآیند تصفیه آب ممکن است بسیار وقت گیر باشد اما با استفاده از دستگاه Xiaomi 1200G تنها در چند ثانیه، به مقادیر زیادی آب سالم و تصفیه شده دسترسی پیدا خواهید کرد. خروجی دستگاه قادر است 3.2 لیتر آب را در عرض یک دقیقه تولید کند. به خاطر این سرعت بالا می توانید ظرف و لیوان های خود را بدون معطلی و در مدت زمانی کوتاه پر کنید.


پمپ آب دستگاه تصفیه آب 1200G نیز بهبود یافته است. با کمک هشت حفره موجود در آن، عملکرد آن بهتر شده و در عین حال با کاهش سرعت و متعادل کردن گشتاور، صدای خود دستگاه و همچنین لرزش های ناخواسته آن را کاسته اند.


یکی از موارد اضافه شده به دستگاه، شیر آب تصفیه شده بهبود یافته است. طراحی این شیر بسیار ظریف و مینیمال است. صفحه نمایش موجود در قسمت بالای شیر، یکپارچه و بسیار زیباست. نمایشگر موجود برای اطلاع از وضعیت حال حاضر فیلترها، منبع و جریان است.


تصفیه آب هوشمند شیائومی 1200G


امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی، اکثر ساختمان ها به سمت هوشمند شدن در پیش هستند. ساختمان هوشمند بنایی است که در آن می توانید موارد مختلفی از جمله دوربین های امنیتی، سرمایش، گرمایش و سایر مواردی از این دست را با استفاده از برنامه های نصب شده بر موبایل خود کنترل کنید.


دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل 1200G نیز به شبکه Wi-Fi متصل شده و این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از تلفن همراه خود، به آن متصل شوید. با این کار قادر خواهید بود تا از راه دور هم وضعیت فیلترها و دستگاه را بررسی نمایید.


مزایای دستگاه تصفیه آب Xiaomi 1200G


از جمله مزیت های استفاده از تصفیه آب شیائومی، باید به موارد زیر اشاره کرد:


• سرعت بالای تصفیه آب
• طراحی زیبا و بهینه
• تصفیه آب هشت مرحله ای
• مجهز به بک واش برای جلوگیری از انسداد
• دارای صفحه نمایشگر
• اتصال به شبکه Wi-Fi
• دارای اهرم مکانیکی شیر آب
• کم جا و به صرفه
• ظرفیت تولید بالای آب تصفیه شده
• نمایش وضعیت سلامت دستگاه و فیلترها


وب سایت آبین، اولین بازار تخصصی تجهیزات آبی در ایران است. در صورتی که هر سوالی در زمینه تجهیزات آبی و دستگاه های تصفیه آب داشته باشید، می توانید از طریق شماره 02122228116 مجموعه آبین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
نیلوفر شیرازی
نویسنده یا مترجم: نیلوفر شیرازی
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر