بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

نوشیدن آب سالم و عاری از آلاینده می تواند تا حد زیادی در حفظ سلامتی تاثیر گذار باشد. اگر چه آب شرب شهری به ظاهر تمیز و گوارا به نظر می رسد، اما معمولا دارای ناخالصی هایی است که سطح کیفی آن را کاهش می دهد. این موضوع باعث شده تا به استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی برای افزایش کیفیت آب و جلوگیری از بروز بیماری نیاز باشد. 

اگر از آن دسته افراد آگاه نسبت به عوارض نوشیدن آب تصفیه نشده هستید، حتما خرید دستگاه تصفیه آب را به عنوان اولیت در نظر می گیرید. بعد از کمی جستجو در بین برندهای مختلف دستگاه های تصفیه آب خانگی، شاید انتخاب دستگاه مناسب برای شما سخت به نظر برسد. امروزه دستگاه های تصفیه آب خانگی با تنوع گسترده ای از نظر برند، تعداد فیلترها، جنس قطعات و... طراحی و تولید می شوند. 

اگر برای شما سوال شده که در بین گستردگی تنوع دستگاه های تصفیه آب خانگی، بهترین برندها کدام اند؟ مطالعه ادامه مطلب می تواند کمک کننده باشد. در ادامه به بررسی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می پردازیم.


برترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی


تنوع بالای دستگاه های تصفیه آب خانگی بر اساس پارامترهای مختلف باعث شده تا توجه به برخی نکات برای خرید تا حد زیادی حائز اهمیت باشد. موارد زیر از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی هستند:


دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر  (Soft Water)


سافت واتر یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد که در کشور تایوان تاسیس شده است. دستگاه های خانگی سافت واتر جز پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار هستند و با سطح کیفی بالایی تولید می شوند.

تعداد فیلترهای تعبیه شده در ساختار دستگاه، مراحل فیلتراسیون را در آن نشان می دهد. دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر (Soft Water) شامل دستگاه های تصفیه آب 6 تا 8 مرحله ای می شوند. دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر دارای استانداردهایNSF  و FDA  در زمینه تایید کیفیت هستند.  

دستگاه های تصفیه آب خانگی سافت واتر در کنار داشتن بالاترین سطح کیفی، قیمت مناسبی هم دارند. این موضوع باعث شده تا سافت واتر به یکی از برندهای پر طرفدار در ایران تبدیل شود. مدل های مختلف دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر در سایت آبین موارد زیر هستند:

1- دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر 
2- دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل RO7-orp
3- دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل SW
4- دستگاه تصفیه آب UF سافت واتر


دستگاه های تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK)


کمپانی مشهور سی سی کا (CCK) یکی از اولین سازندگان دستگاه های تصفیه آب خانگی است که محصولات خود را توسط پیشرفته ترین تجهیزات جهانی تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه می کند. داشتن سطح کیفی بالا و تولید فیلترهایی بر پایه مواد اولیه گیاهی باعث شده تا سی سی کی از بهترین برندها در ایران محسوب شود. این دستگاه ها در زمینه تایید کیفیت کالا دارای استانداردهای WQA و CE اروپا هستند. 

برخی از بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا (CCK) موارد زیر هستند:

1- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-Gold 2019
2- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-Gold 2020
3- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-Gold 2020 PRO
4- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل RO-SILVER 2021
5- دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل S8


دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت (Kent)


دستگاه تصفیه آب خانگی کنت از مرغوب ترین برندهای سیستم تصفیه آب در ایران است. دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت (Kent) دارای استانداردهای بین المللی NSF و WQA هستند و با بالاترین سطح کیفی طراحی و تولید شده اند. دستگاه های تصفیه آب کنت در کنار توانایی بسیار مطلوب برای فیلتراسیون آب، شکل ظاهری مناسبی دارند و می توانند به صورت رومیزی و زیر سینکی مورد استفاده قرار بگیرند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت، در کنار سطح کیفی بالا دارای تجهیزاتی هم مثل TDS Controller هستند. با استفاده از TDS Controller می توانید میزان TDS آب را به صورت دوره ای بررسی کنید. دستگاه های تصفیه آب خانگی می توانند با کاهش TDS آب، سطح کیفی آن را افزایش دهند، بر همین اساس میزان بالای آن نشان دهنده بروز مشکل در ساختار دستگاه است. داشتن ممبران فیلمتک، تانک ذخیره هیدرواستاتیکی با بالاترین سطح کیفی، مقاومت بالای جنس بدنه، اتصالات فیتینگی و... از مزیت های دستگاه های تصفیه آب کنت هستند. 

موارد زیر از مدل های دستگاه تصفیه آب کنت در وب سایت آبین می باشند: 

1- دستگاه تصفیه آب خانگی دیواری کنت مدل سوپر پلاس
2- دستگاه تصفیه آب رومیزی-دیواری کنت مدل pearl
3- دستگاه تصفیه آب کنت مدل Excell Plus
4- دستگاه تصفیه آب کنت مدل Excell
5- دستگاه تصفیه آب دیواری کنت مدل Grand Plus


دستگاه های تصفیه آب خانگی هیوندای (HYUNDAI)


دستگاه های تصفیه آب خانگی هیوندای ساخت کشور کره جنوبی و وارداتی هستند. یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های تصفیه آب هیوندای این است که فیلترهای استفاده شده در ساختار آنها اختصاصی می باشند و تعویض آنها در سیستم بسیار راحت است. اتصالات در ساختار دستگاه های تصفیه آب هیوندای از نوع فیتینگی هستند و هزینه نگهداری آنها بسیار کم است. 

تمام قطعات و فیلترها در ساختار دستگاه های تصفیه آب هیوندای دارای بالاترین سطح کیفی هستند و هیچ نوع آلاینده ای را به آب وارد نمی کنند. این دستگاه ها دارای استانداردهای معتبر NSF، WQA آمریکا و Hi Seol کره جنوبی می باشند. 

در ادامه بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب هیوندای را عنوان می کنیم:

1- دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HQ7-4FRS
2- دستگاه تصفیه آب هیوندای واکورتک مدل HW-UP-100M


دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV)


دستگاه های تصفیه آب اس اس وی (SSV) دارای مزیت هایی مثل استفاده از فیلتر ممبران فیلمتک، مخزن آنتی باکتریال، تولید کمترین صدا، قیمت مناسب و... هستند. داشتن این ویژگی ها باعث شده تا دستگاه های تصفیه اس اس وی، از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب شوند. 

این دستگاه ها دارای استانداردهای SGS، WQA و CE هستند و در ساختار آنها از قطعاتی با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. به کارگیری قطعات با سطح کیفی بالا در ساختار سیستم های تصفیه آب اس اس وی باعث شده تا ضمن عملکرد مطلوب برای فیلتراسیون، هیچ نوع آلاینده ای را به آب وارد نکنند. 

دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی، با تنوع بالایی در سایت آبین ارائه شده اند. اما بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب خانگی اس اس وی (SSV) شامل موارد زیر می شوند:

1- دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Star Line X600
2- دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Pure Line X600
3- دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Max Spring X920
4- دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Ultra Pro-X800
5- دستگاه تصفیه آب خانگی اس اس وی مدل Max Tec


همان طور که مشاهده کردید دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای تنوع بالایی بر اساس برند، قابلیت ها و فیلترهایی هستند که در ساختار آنها تعبیه شده اند. این موضوع باعث شده تا دریافت مشاوره برای انتخاب مناسب ترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی داشته باشد. وب سایت آبین در کنار ارائه محصولات تصفیه آب، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره با مراجعه به سایت www.abin.ir با ما در ارتباط باشید. 

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر