معرفی بهترین فیلترهای یخچال

معرفی بهترین فیلترهای یخچال

استفاده از فیلترهای یخچال می تواند تاثیر بسیار مطلوبی در بهبود طعم آب و عملکرد یخچال داشته باشد. با توجه به این موضوع خرید و نصب فیلترهای یخچال تا حد زیادی حائز اهمیت می باشد. فیلترهای یخچال می توانند آلاینده هایی مثل کلر، ذرات معلق، بو و طعم و... را در آب حذف کنند. انواع فیلترهای یخچال بر اساس ساختار و کاربرد، شامل فیلترهای یخچال داخلی و بیرونی می شوند. 

فیلترهای یخچال داخلی، معمولا برای هر برند به صورت اختصاصی تولید می شوند و برای خرید باید به برند آن توجه کنید. اما برای خرید فیلترهای یخچال بیرونی نیازی به در نظر گرفتن برند آن نیست و در واقع این فیلترها، قابل نصب برای برندهای مختلف یخچال های ساید بای ساید هستند. 


بهترین فیلترهای یخچال ساید بای ساید


پیش از خرید فیلتر برای یخچال ساید بای ساید خود ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع فیلتر یخچال نیاز دارید. فیلترهای یخچال ساید به طور کلی دارای دو نوع فیلتر یخچال داخلی و بیرونی می باشند. برخی از یخچال های ساید بای ساید دارای محفظه ای برای قرارگیری فیلتر یخچال نیستند و لازم است که این فیلتر در مسیر آب ورودی در خارج از یخچال قرار بگیرد. 

برخی از بهترین مدل های فیلترهای یخچال داخلی و بیرونی را در ادامه معرفی می کنیم. 


فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آکوا پیور (Aqua Pure)


این فیلتر داخلی شبیه لیوان است، به این خاطر به آن فیلتر لیوانی نیز گفته می شود. فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آکوا پیور کیفیت بسیار بالایی دارد و برای استفاده در انواع یخچال های سامسونگ دارای آب سرد کن و یخ ساز کاملا مناسب است. عمر مفید این فیلتر یخچال حدود 12 ماه است که سطح کیفی آب ورودی به یخچال هم می تواند در تغییر آن تاثیر گذار باشد. فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آکوا پیور توانایی حذف کلر، مواد شیمیایی، طعم و بوی نامطبوع آب را دارد. این فیلتر داخلی یخچال دارای ظرفیت تولید 800 گالن آب می باشد. 


فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آتلانتیس (Atlantis)


فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آتلانتیس درون محفظه یخچال قرار می گیرد و می تواند در ساختار انواع یخچال های سامسونگ مجهز به آب سرد کن یا یخساز که به صورت مستقیم به آب شهری متصل می شوند، (یخچال ساید بای ساید یا دوقلو) نصب شود. فیلتر داخلی یخچال سامسونگ آتلانتیس توانایی حذف کلیه املاح و رسوبات از آب ورودی به یخچال را دارد و بر همین اساس از آسیب رسیدن به سیستم داخلی یخچال جلوگیری می کند. 

در کنار این باعث افزایش سطح کیفی آب خروجی از یخچال می شود و در بهبود بو و طعم آن تاثیر گذار است. در ساختار فیلترهای یخچال سامسونگ آتلانیس از کربن گیاهی با سطح کیفی بسیار بالایی استفاده شده است. 


فیلتر داخلی یخچال ال جی آتلانتیس  (Atlantis)


این فیلتر یکی از انواع فیلترهای داخلی یخچال ساید بای ساید LG است که ظرفیت تولید 700 گالن آب را دارد. فیلتر داخلی یخچال مدل آتلانتیس (Atlantis) کیفیت بسیار بالایی دارد و برای استفاده در انواع یخچال های ساید بای ساید ال جی مناسب می باشد. در ساختار این فیلتر یخچال از ذغال آنتراسیت فعال مرغوب به منظور حذف رسوبات از آب استفاده می شود و به خوبی می تواند کدورت آب و آلاینده هایی مانند کلر، آهن، منگنز، کروم، مواد آلی، روغن را حذف کند. فیلتر داخلی یخچال مدل آتلانتیس (Atlantis) بر اساس استانداردهای بین المللی مانند NSF/ANSI 42 طراحی و تولید شده است.


فیلتر یخچال بیرونی آناهیت (Anahit)


در ساختار این فیلتر از کربن فعال با کیفیت بالایی استفاده شده و توانایی حذف کلر، مواد شیمیایی سرطان زا، جلبک و... را دارند. استفاده از فیلترهای یخچال بیرونی آناهیت می تواند باعث جلوگیری از بروز آسیب به سیستم شود و تاثیر بسیار مطلوبی برای بهبود طعم و بوی آب داشته باشد. 


فیلتر یخچال بیرونی سامسونگ


استفاده از این فیلترها باعث حذف کلر، بو و طعم نامطلوب آب می شوند و در ساختار آنها از مواد اولیه با سطح کیفی بسیار مطلوبی استفاده شده است. فیلتر یخچال بیرونی سامسونگ دارای ظرفیت 1500 گالن می باشد و طول عمر بالایی دارد. 


خرید فیلتر یخچال اصل


برای خرید فیلترهای یخچالی باید به برخی نکات و پارامترها مثل موارد زیر توجه کنید:


1- نوع فیلتر: گفته شد که فیلترهای یخچال می توانند در دو نوع داخلی و بیرونی طراحی و تولید شوند. برای خرید فیلتر یخچال باید نوع و ویژگی های آن را به دقت بررسی کنید. در کنار این فیلترهای یخچال می توانند در انواع فیلترهای آنتی باکتریال، فیلترهای الیافی و کربنی ارائه شوند. 

2- سطح کیفی آب: بهتر است قبل از خرید، سطح کیفی آب را بررسی کنید و در صورتی که سطح آلاینده های آب مصرفی بسیار بالاست از دستگاه های تصفیه آب خانگی در کنار نصب فیلترهای یخچال استفاده کنید.

3- مشخصات فیلتر: ظرفیت و دیگر اطلاعات مربوط به عملکرد فیلترهای یخچال در مشخصات آنها عنوان می شود و بر همین اساس توصیه می شود قبل از خرید مشخصات فیلتر یخچال را بررسی کنید. 

4- برند فیلتر یخچال: سطح کیفی برندهای مختلف فیلترهای یخچال متفاوت است و توصیه می شود قبل از خرید برند و سطح کیفی فیلتر را به دقت بررسی کنید. 


فیلتر یخچال از کجا بخرم؟


یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که توجه به آن برای خرید فیلترهای یخچال اهمیت زیادی دارد، بررسی اصالت کالا می باشد. در برخی موارد تشخیص اصالت کالا بسیار دشوار و حتی غیر ممکن است. این موضوع باعث شده تا خرید فیلترهای یخچال از فروشگاه های معتبر اهمیت زیادی داشته باشد. فروشگاه های معتبر در کنار ارائه محصولات با برندهای مختلف و سطح کیفی بالا، امکان دریافت مشاوره رایگان را هم در اختیار شما قرار می دهند. 


در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب، از طریق مراجعه به وب سایت abin.ir از امکان دریافت مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر