بهترین پارک‌های آبی تهران کدامند؟

بهترین پارک‌های آبی تهران کدامند؟

یکی از بهترین تفریحاتی که به ویژه در فصول گرم می‌توانید تجربه کنید، رفتن به پارک آبی است. پارک آبی تهران، از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری برای افراد در دهه‌های اخیر می‌باشد. رفتن به پارک آبی تهران، از تفریحات مقرون به صرفه است و نشاط و هیجان زیادی را برای شما به همراه دارد.

اگر پیش از این تجربه رفتن به پارک‌ آبی تهران را نداشته‌اید، حتما بازدید از آن را در برنامه تفریحی خود قرار دهید. رفتن به پارک آبی تهران، با برداشته شدن محدود‌یت های کرونایی و رسیدن فصل گرما می‎تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

در صورت تمایل برای رفتن به پارک آبی تهران، شاید برای شما جالب باشد که بدانید بهترین آنها کدامند؟ در ادامه این مطلب به بررسی برخی از پرطرفدارترین و بهترین پارک‌های آبی در تهران می‌پردازیم.


1- پارک آبی قصر آبی پارس تهران


از پارک‌های آبی سرپوشیده تهران است که دارای مساحتی به اندازه 3.000 متر مربع می‌باشد. این پارک آبی امکانات مناسبی دارد که برخی از آنها شامل سرسره آبی، تونل مه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان، استخر مخصوص ورزش در آب، سالن ورزشی مجهز به بدنسازی، فروشگاه لوازم ورزشی و بوفه می‌شوند. پارک آبی تهران قصر آبی، در جنوب غربی اسلامشهر قرار دارد و دارای کلاس‌های آموزش شنا هم می‌باشد. 


2- دهکده آبی پارس


از بزرگ‌ترین پارک های آبی تهران محسوب می‌شود و در غرب پایتخت قرار گرفته است. این پارک آبی دارای دسترسی بسیار راحتی است و وسعت آن به اندازه 14.000 متر مربع می‌باشد. دهکده آبی پارس با بروزترین تکنولوژی‌ها ساخته شده و امکانات زیادی دارد. 

دهکده آبی پارس دارای بخش‌های مختلفی مثل چاله فضایی، سرسره‌های پیچشی، دریاچه امواج، انواع استخر و ... می‌باشد. این پارک آبی تهران، می‌تواند برای افرادی که شنا کردن بلد نیستند هم مناسب باشد. 

دهکده آبی پارس

دهکده آبی پارس، دارای بخش VIP هم است که امکاناتی مثل سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، مهد کودک در سانس بانوان، حمام ترکی، جکوزی و اتاق برف را دارد. در کنار مواردی که گفته شد، بخش VIP دهکده آبی پارس دارای رستوران و کافی شاپ نیز هست. 

در صورت تمایل برای رفتن به دهکده آبی پارس، حتما با مجموعه تماس بگیرید. به این دلیل که این پارک آبی تهران، مدت زیادی تعطیل بوده و وضعیت کاری آن مشخص نیست. 

برای وارد شدن به دهکده آبی پارس باید به برخی قوانین توجه داشته باشید که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شوند:

•    محدوده استفاده از سرسره‌های آبی برای افزاد دارای وزن بالای 120 کیلوگرم
•    عدم داشتن هر گونه مسئولیت در زمینه گم شدن مواردی مثل طلا، جواهر، تلفن همراه و ...
•    ممنوعیت ورود بانوان باردار
•    ممنوعیت استفاده از دوربین عکاسی، فیلمبرداری، هندزفری، اسپری، خوراکی و ...
•    قابل استفاده برای کودکان بالای 3 سال 
•    ممنوعیت سیگار کشیدن


3- پارک آبی آزادگان


پارک آبی آزادگان یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های آبی در تهران است که به صورت سرباز و فقط برای استفاده آقایان ساخته شده است. این پارک آبی در جنوب تهران قرار گفته است و دارای تفریحات بسیار جالبی است. 

وسعت پار آبی آزادگان به اندازه 6.000 متر مربع است و دارای ساحل مصنوعی، استخر کودکان، سرسره گرداب و ... می‌باشد. این پارک آبی با توجه به امکانات برای تمام رده‌های سنی مناسب است.

پارک آبی آزادگان
برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی پارک آبی آزادگان مواردی مثل فروشگاه لوازم شنا، بوفه، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی هستند. پارک آبی آزادگان با توجه به سرباز بودن در روزهای بارانی و سرد قابل استفاده نیست. 


4- پارک آبی جماران


این پارک آبی سرپوشیده در شمال تهران قرار دارد و دارای چند سرسره آبی است. پارک آبی جماران وسعت زیادی ندارد، ولی دارای محیط بسیار مناسبی می‌باشد. جالب این جاست که در برخی روزها، موسیقی زنده در این پارک آبی پخش می‌شود که در بهتر شدن فضا تاثیر زیادی دارد. 

پارک آبی جماران دارای سرگرمی‌هایی مثل فوتبال دستی، پینگ پونگ، بیلیارد، دارت و ایرهاکی می‌باشد. با خرید بلیط استخر می‌توانید از این امکانات استفاده کنید. رفتن به این پارک آبی برای تمام سنین مناسب است و کلاس آموزش شنا هم در آن برگزار می‌شود. 

پارک آبی جماران دارای بخش‌های درمانی و ورزشی مثل سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، فیش اسپا و حمام سنتی است.


5- پارک آبی اکباتان 


پارک آبی تهران اکباتان، به صورت اختصاصی برای بانوان طراحی شده و در غرب تهران قرار دارد. این استخر روباز است و دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی می‌باشد. این استخر دارای ابعاد 50 متر در 30 متر است و در آن ساحل شنی برای آفتاب گرفتن وجود دارد. 

پارک آبی اکباتان، دارای امکاناتی مثل استخر کودکان، سرسره آبی، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، استخر آب درمانی، فروشگاه لوازم شنا و بوفه است.

 
6- پارک آبی اپارک


مساحت این پارک آبی به اندازه 55.000 متر مربع است و از پارک‌های آبی روز تهران می‌باشد. پارک آبی اپارک، با استانداردهای جهانی ساخته شده و تفریحاتی مثل ابر شیب، ابیس، ارنگ، اپیچ، بومرنگ، چاله فضایی و ... دارد. در این مجموعه می‌توانید خدماتی مثل ماساژ را نیز دریافت کنید. 


7- پارک آبی ارم


پارک آبی ارم، به صورت اختصاصی برای بانوان ساخته شده و دارای مساحتی بیش از 4.000 متر مربع می‌باشد. این پارک آبی با رعایت  نکات ایمنی در تلاش برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی است. این پارک به صورتی ساخته شده است که صندلی‌هایی در دور تا دور استخر برای آفتاب گرفتن وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی پارک آبی ارم داشتن خدماتی مثل آب درمانی، ایروبیک و آموزش شنا می‌باشد. 


«سایت تصفیه آب آبین، محصولات تصفیه آب صنعتی و خانگی را با تنوع بسیار بالایی بر اساس برند و نوع ارائه کرده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره در زمینه خرید کالا از طریق شماره تلفن 02122228116 با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 1
نرگس مومنی
نویسنده یا مترجم: نرگس مومنی
نظرات (1)
هستی
هستی
وااای منم عاشق پارک های آبی هستم. خیلی دلم میخواد الان برم یکی از پارک های آبی ولی اصلا وقتشو ندارم.
ارسال نظر