آبسردکن های ایستکول

آبسردکن های ایستکول


امروزه استفاده از دستگاه های آبسردکن در اماکن عمومی نظیر بانک ها، شرکت ها، اداره جات و ... بسیار گسترش یافته است و برخلاف نام این دستگاه ها می توان از آنها جهت تولید آب گرم و حتی آب تصفیه شده نیز استفاده نمود. یکی از محبوب ترین آبسردکن ها در سراسر دنیا، دستگاه های آبسردکن ایستکول هستند. در این مقاله قصد داریم با پرفروش ترین دستگاه های آبسردکن ایستکول در بازار ایران آشنا شویم.

 

پرفروش ترین دستگاه های آبسردکن ایستکول

 

استفاده از آبسردکن در مقایسه با خرید آب معدنی، دارای مزیت های مهمی است که از جمله آنها می توان به بهره مندی از آب آشامیدنی خنک، مصرف کمتر بطری های پلاستیکی و خطر کمتر برای محیط زیست اشاره کرد. برند ایستکول (Eastcool) یکی از برندهای مشهور و شناخته شده در ساخت آبسردکن های چند منظوره و یخچال های فریز می باشد که بیش از 10 سال است که در تولید این محصولات فعالیت می کند. آبسردکن های ایستکول دارای طراحی و ویژگی های برجسته ای می باشند که آنها را در گروه پرفروش ترین آبسردکن ها در سراسر دنیا قرار داده است. در ادامه با بهترین آبسردکن های ایستکول آشنا می شویم.   

 

دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-RW 410

 

این آبسردکن ایستکول از کیفیت ساخت بسیار عالی برخوردار می باشد و دارای سه خروجی آب سرد، گرم و آب ولرم است. دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-RW 410 یک آبسردکن منبع بالا و دارای یک فیلتر طبقاتی تصفیه آب است که تا حدی املاح و ناخالصی های موجود در آب را حذف و جداسازی می کند. این مدل آبسردکن ایسکول در واقع نوعی دستگاه خنک کننده و تصفیه کننده آب است که با کمترین مصرف انرژی و با قدرتی مناسب آب مورد نیاز مصرف کننده را تولید می کند.

توان خروجی دستگاه آبسردکن ایستکول مدل TM-RW 410، تولید 5 لیتر آب در ساعت می باشد و برای استفاده در اماکن اداری، تجاری و منازل بسیار مناسب است. این آبسردکن دارای کابین یخچال دار می باشد که می توان جهت نگهداری مواد غذایی کم حجم و نوشیدنی ها از آن استفاده نمود. تولید آب تصفیه شده ولرم در این نوع آبسردکن ایستکول نوعی مزیت محسوب می شود و در صورتی که تمایل به مصرف آب گرم یا سرد را ندارید، می توان از این قابلیت آبسردکن استفاده کنید.

 

آبسردکن 3 منظوره ایستکول مدل TM-SG400P

 

آبسردکن 3 منظوره ایستکول مدل TM-SG400P از نوع آبسردکن های منبع پایین است که محفظه آن به صورت مخفی در زیر دستگاه قرار می گیرد. این دستگاه آبسردکن دارای کیفیت عالی، ظاهر و رنگ خیره کننده ای است و در آن 3 خروجی برای آب گرم، سرد و ولرم وجود دارد.

همان طور که می دانیم، خالی ماندن طولانی مدت دستگاه آبسردکن می تواند موجب آسیب به آن گردد و بزرگ ترین خطر برای این دستگاه محسوب می شود. جهت جلوگیری از بروز این مشکل، در این مدل آبسردکن ایستکول سیستم هشدار سطح آب وجود دارد و در صورت پایین آمدن سطح آب در آبسردکن، دستگاه توسط سیستم هشدار خود مصرف کننده را مطلع می سازد. آبسردکن 3 منظوره ایستکول مدل TM-SG400P دارای سیستم ایمنی کنترل دما و محافظ شوک الکتریکی می باشد و سبب کارکرد مطمئن آبسردکن می شود. مزیت های مهم دیگر این آبسردکن، مجهز بودن به آبریز دکمه ای و قابلیت نصب جا لیوانی می باشد.

 

آبسردکن 3 منظوره ایستکول مدل TM-CW 409 


آبسردکن سه منظوره ایستکول سه مدل خروجی آب گرم، ولرم و سرد دارد. مخزن این دستگاه در بالایی آن قرار گرفته است و از کابین زیر آن می توان برای نگهداری وسایل استفاده کرد. آبسردکن ایستکول مصرف انرژی و صدای کمی دارد و برای مصارف خانگی، اداری، تجاری و مراکز درمانی و آموزشی مناسب می باشد. برای جلوگیری از آسیب به کودکان، آب گرم این دستگاه مجهز به قفل کودک می باشد. آبسردکن ایستکول دارای نمایشگر LED بدنه محکم، آبریز دکمه ای، محافظ شوک الکتریکی در برابر نوسانات برق است. همچنین برای جلوگیری از سوختگی و حفظ تعادل دمای دستگاه، سیستم امنیت کنترل درجه حرارت دارد.  

 

دستگاه تصفیه آب و آبسردکن ایستکول مدل TM-DW 305 UF 


آبسردکن ایستکول رومیزی می باشد و فظای بسیار کمی را اشغال می کند، این دستگاه علاوه بر سرد و یا گرم کردن، آب را تصفیه هم می کند. با خرید دستگاه ایستکول در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. این دستگاه با استفاده از 4 مرحله فیلتراسیون و فیلتر اولترافیلتراسیون (UF) آب را به خوبی تصفیه می کند و کلر، ذرات معلق، باکتری ها، بو، رنگ و طعم نامطبوع آب را حذف می کند. برای استفاده از دستگاه ایستکول باید آن را به آب شهری متصل کنید، به همین علت استفاده از آن راحت می باشد، زیرا به پر کردن مخزن نیست. بر روی این دستگاه همانند دیگر آبسرکن ها می توان جالیوانی نصب کرد. دستگاه ایستکول دارای سنسور کاهش دهنده مصرف انرژی در شی، نمایشگر LED و قفل کودک می باشد. 
 

فروشگاه تصفیه آب آبین بزرگ ترین ارائه دهنده دستگاه های آبسردکن با برندهای مشهور با قیمت رقابتی به سراسر ایران است. اگر در خرید آبسردکن مناسب با نیاز خود دچار مشکل شده اید، برای دریافت مشاوره رایگان کارشناسان فروش آبین با خطوط ارتباطی مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 6
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
نظرات (6)
سوگند مرادی
سوگند مرادی
دستگاه تصفیه آب و لوازمات جانبی رو از این سایت سفارش دادم و راضی بودم و اینسری آبسردکن هم سفارش دادم امیدوارم کیفیتش مثل بقیه لوازمات تون عالی باشه
رضا بهجتی
رضا بهجتی
اصلا اطلاع نداشتم که سایت شما آبسردکن هم موجود داره و بعد متوجه شدم چقد موجودی هاتون متنوع هستن من فقط فکر میکردم دستگاه تصفیه آب و فیلتر فروش دارید
میثم شولی
میثم شولی
خواستم اول از بازار تهیه کنم ولی بعد دیدم این سایت خداروشکر آبسردکن های متفاوتی داشتن و با برند ها و مدل های مختلف بنابراین قدرت انتخاب زیادی داشتم و از همین جا تهیه کردم
شمیم عفراوی
شمیم عفراوی
آبسردکن های ایستکول واقعا همه جا کاربرد دارن چون معمولا جاهایی که ارباب رجوع زیاد دارن کاملا این نیاز احساس میشه ولی خوب برای جلوگیری از هزینه اضافی حتما بهترین مدل رو سفارش بدین
دنیا غریوی
دنیا غریوی
خوبی این سایت این هست که قیمت رقابتی داره و شما میتونید بهترین برند ها و یا کیفیت خیلی خوب رو با قیمت مناسب تر از بازار تهیه کنید
علی زالی
علی زالی
اگر باتوجه به فضا و مدل های مختلف شک دارید و نمی‌دونید کدوم مدل رو تهیه کنید و کدوم برای شما مناسب تر هست حتما با مشاورین این سایت مشورت کنید چون بسیار خوب راهنمایی تون می‌کنن
ارسال نظر