آشنایی با کِنت (Kent) برند محبوب سرزمین 72 ملت

آشنایی با کِنت (Kent) برند محبوب سرزمین 72 ملت


کِنت یکی از معتبرترین برندها در کشور هندوستان می باشد که در سال 1999 میلادی فعالیت خود را  با تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی، تصفیه هوا و همچنین ژنراتورهای اوزونی برای پاک سازی هوا آغاز کرد. محل استقرار و دفتر مرکزی کنت در کشور هندوستان و در شهر Noida  می باشد، موسس و بنیان گذار این مجموعه بزرگ، دکتر " Dr. Mahesh Gupta "  برای  اولین بار کنت (Kent) را با شعار مراقبت های بهداشتی (Health Care) راه اندازی کرد و مورد استفاده عموم قرار داد. 


با تلاش خستگی ناپذیر گروه تولیدی کنت، این شرکت توانست به یکی از بزرگترین تولید کننده های جهانی تبدیل شود و افتخارات بسیاری را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند. در بدو شروع به کار این شرکت، ابتدا محصولات خود را در کشورهای همسایه معرفی نمود و سپس منطقه خاورمیانه را تحت پوشش خود قرار داد تا این که امروز نام  برند کنت و محصولات با کیفیت آن در تمامی جهان پیچیده است.


در کشور عزیزمان ایران دستگاه های تصفیه آب و هوای برند کنت با نمایندگی مجموعه فن آوران انرژی میهن فعالیت می کند و فروشگاه آنلاین آبین با همکاری این مجموعه  مفتخر است که دستگاه های تصفیه آب کنت و دستگاه های تصفیه هوای کنت را  به همراه خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه روزه در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بهترین محصولات کمپانی کنت (Kent)

شرکت کنت همواره سعی داشته با تولید بهترین دستگاه های تصفیه آب و تصفیه هوا با بهره مندی از قطعات با کیفیت و فیلترهای مرغوب، جایگاه ویژه ای در صنعت تصفیه آب و هوا داشته باشد و همچنین تولید خود را به حداکثر برساند و خوشبختانه با تلاش و کوشش بی وقفه توانست به انتظارات مشتریان پاسخ مناسب داده و نیازهای عموم جامعه را تامین کند. از بهترین نقاط مثبت محصولات برند کنت می توان به خاصیت تکنولوژی آنتی باکتریال استفاده شده در تمامی محصولات این برند اشاره کرد، تنوع در کارآیی و ظاهر متفاوت نیز از دیگر ویژگی های بارز دستگاه های تولید شده توسط گروه کنت می باشد.


کنت با تولید محصولات متنوع و فوق العاده با کیفیت در زمینه تصفیه آب، تصفیه هوا ، ژنراتورهای تولید اوزون جهت پاک سازی هوا، تولید فیلترهای اختصاصی سازگار با دستگاه های تصفیه آب و مخزن ذخیره آب کنت کریستال با خاصیت آنتی باکتریال، در سال 2019 موفق به کسب جایزه  ( THE WATER DIGEST) در دهلی نو شد.


" THE WATER DIGEST  " جایزه معتبری می باشد که برای اولین بار در سال 2006 به شرکت ها و افراد مختلفی که در حوزه های تصفیه آب، بازیافت و صرفه جویی در مصرف آب موفق به انجام امور متمایز و ارزشمندی شده باشند اهدا می شود.
پشتیبانی و اهدا این جایزه توسط سازمان یونسکو انجام می شود، هدف از اهدا این جایزه، نوآوری و ارائه ایده های جدیدی است که به پایداری منابع آبی کمک می کند.


کنت پیشرو در تکنولوژی اسمز معکوس (RO) هندوستان


بعد از روی کار آمدن دستگاه های تصفیه آب خانگی و استقبال وسیع جامعه از آن ها، استفاده از فناوری اسمز معکوس در هندوستان بیشتر رواج پیدا کرد و می توان گفت اولین کمپانی که از این تکنولوژی در هندوستان استفاده کرد، شرکت کنت بود. 


سیستم اسمز معکوس فناوری قدرتمند و موثری است که در دستگاه های تصفیه آب باعث حذف 99% از املاح مضر آب، آلودگی ها و میکروب های بیماری زا می شود و در نهایت منجر به تولید آب تصفیه شده، زلال و گوارا می گردد. تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی کنت (Kent RO System Ltd) از فناوری اسمز معکوس بهره مند هستند.

برترین های کنت (KENT)


کمپانی کنت هندوستان تا به امروز موفق شده است در لیست محصولات خود از بهترین دستگاه های تصفیه آب و تصفیه هوا که از مواد درجه یک و قطعات بسیار مرغوب ساخته شده اند، پرده برداری کند.

•    دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی کنت مدل پرل(Pearl)

یکی از پرچمداران برند کنت، دستگاه تصفیه آب کنت مدل پِرل (Pearl) می باشد، این دستگاه تصفیه آب با دو قابلیت نصب به دیوار و قرار گرفتن روی میز، از بهترین تولیدات کنت می باشد.


استفاده از فناوری 6 مرحله فیلتراسیون به وسیله فیلترهای قدرتمندی مانند فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی با تکنولوژی اسمز معکوس، داشتن سیستم هوشمند کامپیوتری و با توانایی حذف نزدیک به  100 درصد املاح مضر آب، از نقاط قوت این دستگاه به شمار می رود.


•    دستگاه تصفیه آب خانگی کنت مدل گرند پلاس ( +Grand)


دستگاه تصفیه آب کنت مدل گرند پلاس با استفاده از بهترین مواد بهداشتی (فودگرید خوراکی)، فیلترهای پر قدرت تصفیه آب شامل 6 مرحله فیلتراسیون، مجهز به عملکرد اتوماتیک و دقت بالا، یکی دیگر از دستگاه های تصفیه آب خانگی با کیفیت  کمپانی کنت می باشد.

تجهیزات حرفه ای، قطعات با کیفیت


یک دستگاه تصفیه آب خوب و مناسب استفاده، باید مجهزبه بدنه ی مقاوم، طراحی بهینه و فیلتراسیون دقیق و دارای قطعات مرغوب باشد، برند کنت تمامی این ویژگی ها را به هنگام تولید دستگاه در نظر گرفته است، به همین دلیل توانسته به بالاترین استانداردهای جهانی مانند   WQA,NSF,TUV  از اروپا و آسیا دست پیدا کند.

هوایی پاک هدیه محصولات کنت به شما


کمپانی کنت (Kent) علاوه بر تولید تجهیزات با کیفیت آبی و دستگاه های تصفیه آب هوشمند، در مدل ها و کاربردهای متفاوت، دستگاه های تصفیه هوا نیز طراحی و تولید کرده است، چشم انداز مجموعه کنت برای آینده رسیدن به جهانی سالم به دور از بیماری های ناشی از آب و هوای نامطلوب می باشد، از این رو با ساخت دستگاه های تصفیه هوای با کیفیت توانسته به اهداف خود جامع  عمل بپوشاند.

•   دستگاه تصفیه هوا کنت (Kent) مدل Aura


دستگاه تصفیه هوا کنت مدل Aura یکی از بهترین دستگاه های تصفیه هوای برند کنت می باشد که قابلیت پاک سازی هوا تا 60 متر مربع  را دارد، این دستگاه تصفیه هوا با استفاده از 3 فیلتر هِپا، فیلتر کربن فعال و فیلتر سدیمنت توانایی حذف 99.97 % از آلاینده های موجود در هوا را داشته و در نهایت  هوایی عاری از میکروب در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه تصفیه هوای کنت مدل Aura از زیبایی خاصی برخوردار است و می توان از آن به دو صورت دیواری و رومیزی استفاده کرد و از امکانات ویژه آن بهره مند شد.

دستگاه تصفیه هوا کنت مدل Aura


 

•    دستگاه تصفیه هوا کنت (Kent) مدل  Ozone w-m


دستگاه تصفیه هوا کنت مدل Ozone w-m از محصولات پیشتاز برند کنت می باشد که با تولید گاز اکسیژن فعال و انتشار آن در فضایی به وسعت 48 متر مربع قادر به پاک سازی هوا و از بین بردن میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها بوده که در نهایت منجر به استریل شدن هوای محیط می گردد. 

از نقاط قوت دستگاه تصفیه هوای کنت مدل Ozone w-m می توان به کنترل از راه دور، تولید صدای بسیار کم، عدم نیاز به تعویض فیلتر و قابلیت نصب شدن بر روی دیوار اشاره کرد.

فروشگاه تجهیزات آبی آبین مفتخر است که محصولاتی اصیل را در زمینه تصفیه آب و هوا به مشتریان خود عرضه می کند. در همین راستا پیشنهاد می شود برای آشنایی بیش تر با دیگر محصولات با کیفیت و اصیل ما  مشخصات دستگاه تصفیه هوای وین ایر(win air) را نیز مطالعه کنید. این دستگاه تحت لیسانس کشور انگلیس تولید شده است.

منبع: www.abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
سیمین گشتیل
نویسنده یا مترجم: سیمین گشتیل
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر