خرید و قیمت فیلتر ممبران صنعتی

خرید و قیمت فیلتر ممبران صنعتی

یکی از پر کاربرد ترین روش های تصفیه آب در ابعاد صنعتی و با ظرفیت بالا، دستگاه های تصفیه آب صنعتی RO هستند، که در ساختار آنها برای حذف آلاینده ها با دقت بالا، از فیلترهای ممبران RO استفاده می شود. ممبران های تصفیه آب صنعتی RO، با تنوع بالایی بر اساس ظرفیت، ساختار و دیگر پارامترها طراحی و تولید می شوند. با توجه به این موضوع توجه به برخی نکات و پارامترها برای خرید فیلترهای ممبران صنعتی اهمیت زیادی دارد. 

قیمت فیلترهای ممبران صنعتی بر اساس عواملی مثل برند، سطح کیفی، ساختار، ظرفیت و... متفاوت است. در صورت تمایل برای خرید فیلترهای ممبران صنعتی باید برند و سطح کیفی را به عنوان مهم ترین پارامترها در نظر بگیرید. یکی دیگر از مهم ترین پارامترها در این زمینه ظرفیت فیلتر ممبران است، این موضوع می تواند تعیین کننده کاربرد ممبران هم باشد. ظرفیت فیلترهای ممبران صنعتی بر اساس طراحی و ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی کاملا مشخص است.


بهترین برندهای فیلتر ممبران صنعتی


فیلترهای ممبران، اصلی ترین قطعات در ساختار دستگاه تصفیه آب صنعتی RO هستند و توانایی فیلتراسیون آب را با دقت بسیار بالایی دارند. این فیلترها دارای غشای نیمه تراوا و روزنه هایی به قطر 0.0001 میکرون می باشند و پس از پمپاژ آب به درون آن فقط به مولکول های آب اجازه عبور را می دهند. به ترتیب بسیاری از املاح و ناخالصی های موجود در آب فیلتر شده و توسط خروجی پساب از دستگاه بیرون می روند.

فیلترهای ممبران در بازار با سطح کیفی و برندهای متفاوتی ارائه می شوند، این موضوع باعث شده تا توجه به برند و سطح کیفی ممبران برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد. بهترین برندهای فیلتر ممبران صنعتی شامل موارد زیر می شوند. 


خرید ممبران صنعتی فیلمتک (Filmtec) 


فیلتر ممبران صنعتی فیلمتک (Filmtec) محصولی از کمپانی DOW آمریکا می باشد، که سطح کیفی و عملکرد بسیار مطلوبی دارد.  معروف ترین و بهترین فیلتر ممبران صنعتی در سراسر دنیا ساخت این کمپانی است که در کنار بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه، ممبران ها را با تنوع بالایی طراحی و تولید می کند. 

برخی از مهم ترین مزیت های فیلترهای ممبران صنعتی فیلمتک شامل قدرت فیلتراسیون فوق العاده، مصرف انرژی پایین، کارکرد عالی با عمر طولانی تر و... می باشند. داشتن این ویژگی ها باعث شده تا فیلترهای ممبران فیلمتک به یکی از بهترین برندهای ممبران های صنعتی تبدیل شوند. 

در صورت تمایل برای خرید فیلترهای ممبران فیلمتک (Filmtec)، توجه به خرید کالا از فروشگاه معتبر اهمیت زیادی دارد. این موضوع به شما اطمینان می دهد که کالای خریداری شده اصل و با سطح کیفی بسیار مطلوبی ارائه شده است. 


خرید ممبران صنعتی ممبرانیوم (Memberanium)


فیلتر ممبران ممبرانیوم دارای قابلیت نمک زدایی بالا می باشد و برای ساخت آن از مواد اولیه با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. این فیلترها با به روز ترین تکنولوژی و تجهیزات تمام اتوماتیک طراحی و تولید شده اند و دارای استاندارد کنترل کیفیت ISO 9001 هستند. برخی از مهم ترین مزیت های فیلترهای ممبران ممبرانیوم این است که دارای استانداردهای بین المللی هستند و در ساختار آنها برای جلوگیری از تشکیل رسوب و افزایش طول عمر ممبران، از لایه های Feed Spacer استفاده شده است. 


خرید ممبران صنعتی ونترون (Vontron)


فیلترهای ممبران ونترون بر اساس تکنولوژی CO Ltd طراحی و تولید شده و دارای تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف هستند. برخی از مهم ترین مزیت های ممبران های صنعتی ونترون (Vontron) شامل جریان نفوذ بالا، عملکرد عالی برای نمک زدایی و... می شوند. 

فیلترهای ممبران ونترون دارای طول عمر بالایی هستند و بر اساس ساختار قابلیت دفع نمک را به اندازه 98 درصد دارند. فیلترهای ممبران ونترون (Vontron)، با تنوع بالایی بر اساس مشخصات طراحی و تولید شده اند، به همین دلیل توصیه می شود برای خرید فیلترهای ممبران ونترون مشخصات آنها را به دقت بررسی کرده و در صورت لزوم از کارشناسان در این زمینه مشاوره بگیرید. 


خرید ممبران صنعتی هایدروناتیک (Hydranautics)


فیلترهای ممبران هایدروناتیک دارای بهترین عملکرد برای نمک زدایی آب می باشند و برای ساخت آنها از مواد اولیه با بالاترین سطح کیفی استفاده شده است. یکی از مهم ترین مزیت های ممبران های صنعتی هایدروناتیک، این است که طول عمر بالایی دارند و دارای بیشترین سطح فعال می باشند. 

فیلترهای ممبران هایدروناتیک با رعایت تمام اصول و پارامترهای لازم طراحی و تولید شده اند. برخی از فیلترهای ممبران هایدروناتیک دارای نرخ فولینگ بسیار کمی هستند، که این موضوع می تواند باعث افزایش راندمان سیستم به میزان قابل توجهی شود. 


خرید ممبران صنعتی ال جی کم (LG Chem)


یکی از مهم ترین ویژگی های فیلترهای ممبران صنعتی ال جی کم استفاده از غشای نانو کامپوزیت فیلم نازک می باشد، این موضوع باعث عملکرد بهتر فیلتر برای حذف نمک می شود و افزایش دبی سیال را هم به دنبال دارد. استفاده از فیلترها، باعث کاهش هزینه های نگهداری سیستم می شود. در کنار این فیلترهای ممبران ال جی کم دارای استانداردهای بین المللی NSF 61 می باشند و برخی از مدل های آن به صورت مقاوم در برابر فولینگ تولید شده اند. 


خرید ممبران صنعتی سوئز (Suez)


فیلترهای ممبران سوئز دارای قابلیت جلوگیری از بایو فولینگ ممبران است و طول عمر بالایی دارد. استفاده از فیلترهای ممبران سوئز می تواند هزینه های عملیاتی دستگاه را تا حد زیادی کاهش دهد و باعث تولید آب با کمترین میزان TDS می شود. فیلترهای ممبران سوئز با تعبیه در سیستم تاثیر بسیار مطلوبی هم در کاهش مصرف انرژی دارند. جنس قطعات و ساختار ممبران های صنعتی سوئز به صورتی است که تحمل دمای بالایی دارند و دارای درصد دفع بالای املاح و نمک می باشند. 

یکی از بهترین راهکارها برای خرید فیلترهای ممبران کمک گرفتن از افراد متخصص و دریافت مشاوره در این زمینه می باشد. این موضوع می تواند در زمینه انتخاب بهترین نوع ممبران با توجه به کاربرد کمک کننده باشد. 


«فروشگاه آنلاین آبین در کنار ارائه محصولات با بالاترین سطح کیفی فرصت دریافت مشاوره را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و ارتباط با کارشناسان تصفیه آب از طریق مراجعه به وب سایت abin.ir با ما در ارتباط باشید.»

منبع: abin.ir
تعداد بازدید: 0
تعداد نظرات: 0
م.ح
نویسنده یا مترجم: م.ح
اولین نظر را شما ثبت کنید
ارسال نظر